۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۷۴۰۳۵

تحصیل بیش از 90 طلبه در حوزه علمیه امام صادق خرمشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر گفت: بیش از 90 طلبه در پایه های یکم تا دهم حوزه در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند.
 طلاب

حجت الاسلام نوری وصلیات، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن اوقات فراغت طلاب، اظهار داشت: اردوی زیارتی سیاحتی ویژه طلاب این مدرسه علمیه در تابستان 92 برگزار می شود.

وی با اشاره به مقصد این اردو بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تلاش می شود این اردو درون استانی باشد و اجرای برنامه های فرهنگی از حاشیه های این اردو خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که در سال جدید تحصیلی این حوزه علمیه پذیرش طلبه نخواهد داشت، افزود: با توجه کم بودن فضای ساختمانی مدرسه علمیه امسال پذیرش طلبه جدید نخواهیم داشت.

حجت الاسلام وصیلات همچنین تعداد کل طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر را بیش از 90 طلبه عنوان کرد و گفت: 64 طلبه رسمی و بیش از 25 طلبه غیر رسمی در حال آموزش دیدن علوم دینی در این مدرسه علمیه هستند.

استاد حوزه علمیه در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی طلاب در فصل تابستان و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیشتر و روندی صعودی خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان این که بیشتر طلاب این مدرسه در ماه های تبلیغ به ویژه شعبان، رجب و رمضان به فعالیت های فرهنگی می پردازند، ابراز داشت: طلاب با حضور در حلقه های معرفتی و تربیتی مساجد به بیان احکام و نکات آموزشی برای سنین نوجوان و جوان می پردازند.

حجت الاسلام وصلیات در پایان سخنانش بیان داشت: امیدواریم سال تحصیلی جدید پله ای به سوی شکوفایی هر چه بیشتر حوزه علمیه در کشور و جهان باشد./9458/ت302/غ

ارسال نظرات