۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۷۵۲۳۸
نماینده ولی فقیه در سمنان:

سمنان استان خیرین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی استان سمنان را استان خیرین خواند و گفت: نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم، هرکس می تواند به برگزاری باشکوه‌تر نماز جمعه برای ذخیره آخرت خود به این نهاد کمک مالی کند.
شاهچراغي، امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، پیش از ظهر امروز در نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی ادارات کل استان سمنان پیرامون جایگاه و فضیلت نماز جمعه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، گفت: هدف از خلقت انسان اطاعت از خداوند و خدمت به بندگان خدا است که اگر به صورت جمعی باشد بهتر است .

امام جمعه سمنان با بیان این که عبادت هم جنبه فردی و هم جنبه اجتماعی دارد و اگر عبادت به صورت جمعی باشد امتیاز دو چندان دارد ،تصریح کرد: نماز جمعه در بین نهادها مهم ترین نهاد است چون پایگاه وحدت ولایت و تعلیم و تعلم است .

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روابط عمومی ها باید با هر نوع کمکی که می توانند نماز جمعه را ترویج کنند ،اظهار داشت: عبادت و نماز فقط برای ماه مبارک رمضان نیست بلکه برای همه ماه ها است .


وی استان سمنان را استان خیرین خواند و گفت: نباید منتظر کمک دولت به نماز جمعه باشیم، هرکس می تواند به برگزاری باشکوه‌تر نماز جمعه برای ذخیره آخرت خود به این نهاد کمک مالی کند.


همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این نشست گفت: استان سمنان استان ممتازی در مسائل فرهنگی است و ما می توانیم از توانمندی های آن بهره مند شویم .

 

علیرضا خلخالی افزود: از ویژگی های نماز جمعه این است که می شود از آن به عنوان رسانه استفاده کرد .

 

وی تصریح کرد: همه مدیران دستگاه ها و روابط عمومی ها باید جزء اولین کسانی باشند که در نماز جمعه حضور پیدا می کنند .

حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی، رییس ستاد نماز جمعه سمنان نیز در این نشست، هدف از برگزاری این نشست را یافتن راهکارهای روابط عمومی ادارات کل استان سمنان با ستادهای نماز جمعه و فعالیت های مشترک برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این فریضه الهی عنوان کرد./938/پ202/س

ارسال نظرات