۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۷۵۴۷۵
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

جزییات ناکامی عامل انتخاری در چابهار/ زخمی شدن یک مامور انتظامی

خبرگزاری رسا ـ عامل انتحاری که به سلاح کلت کمری و جلیقه انفجاری و چندین نارنجک دستی مجهز بوده است قبل از ورود به ستاد فرماندهی انتظامی چابهار شناسایی و هدف گلوله قرار گرفت.
رجبعلي شيخ زاده - معاون سياسي امنيتي استاندار سيستان و بلوچستان

رجبعلی شیخ زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تایید خبر فوق گفت:صبح روز سه شنبه 18تیرماه،  عامل انتحاری هنگامی که متوجه شناسایی خود توسط ماموران انتظامی می شود اقدام به تیراندازی به طرف نگهبان دژبان مستقر در مقابل درب ورودی می کند که بر اثر این تیراندازی یک سرباز وظیفه از ناحیه پا زخمی می شود.


وی افزود: در حال حاضر وضعیت جسمانی این سرباز مساعد بوده و در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری و تحت مراقبت است.

 

شیخ زاده تصریح کرد: در پی آتش متقابل نیروهای انتظامی، عامل انتحاری قبل از اینکه بتواند کمربند انفجاری و نارنجک همراه خود را منفجر کند به هلاکت رسیده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار بیان کرد: جلیقه انفجاری این عامل انتحاری در ساعت 10 صبح توسط نیروهای قرارگاه شهید پولادی خنثی شد و خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

 

شیخ زاده در پایان افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی در سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی در حال مراقبت و انجام وظیفه به مردم هستند و هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد.940/ت302/ج

ارسال نظرات