۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۷۷۸۷۵

عرضه تابلو های نفیس قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه تابلو های قرآنی معراج خوزستان از عرضه بیش از 800 تابلو در ابعاد گوناگون ویژه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت این استان خبرداد.
هنرهاي تجسمي قرآني در نمايشگاه قرآن کريم اهواز هنرهاي تجسمي قرآني در نمايشگاه قرآن کريم اهواز

علاء منفرد، مسؤول غرفه تابلو های قرآنی معراج خوزستان، در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بیش از 800 نمونه تابلو از آیات قرآنی و تصاویر عتبات عالیات از سوی این غرفه عرضه شده است، ابراز داشت: کارگاه تابلو سازی اسلامی معراج استان خوزستان تنها در زمینه آیات قرآنی و بقاع متبرکه و حرم های ائمه اطهار(ع) فعالیت می کند.

مسؤول غرفه تابلوهای آیات قرآنی معراج خوزستان با اشاره این که خرید بازدیدکنندگان از محصولات این غرفه تاکنون مطلوب بوده است، تصریح کرد: قیمت تابلوها مناسب و از 20 درصد تخفیف برخودار است که این موضوع سبب شده که خرید بازدیدکنندگان مطلوب باشد.

منفرد در ادامه همچنین با بیان این که کارگاه تابلو سازی معراج خوزستان برای هفتمین سال است که در نمایشگاه قرآن و عترت شرکت می کند، اظهار داشت: هر ساله ویژه کارگاه های تابلو سازی عرضه کتیبه های آیینی اسلامی سالنی مجزا در نظر گرفته و این کار سبب راحتی هنرمندان و آرامش خاطر آنان برای فعالیت بیشتر در طول نمایشگاه می شود.

مسؤول غرفه تابلو های قرآنی معراج خوزستان تصریح کرد: این تابلوهای نفیس قرآنی که در اندازه‌های بزرگ، متوسط و کوچک چوبی است، به ‌شیوه بسیاری هنرمندانه طراحی و تولید شده است.

منفرد با اشاره به موضوع های تابلوها اظهار داشت: در این نمایشگاه تابلوهایی مزین به آیات قرآن با نگارگری اسلامی و همچنین آثاری با موضوع مناسبات اسلامی همچون واقعه «اسراء و معراج» و «ماه رمضان» در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مسؤول غرفه تابلوهای قرآنی معراج خوزستان به پیشنهادی برای بالا بردن سطح کیفی نمایشگاه در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: تبلیغات مهم ترین عاملی است که می تواند سلیقه های گوناگونی را به سوی بازدید از نمایشگاه جذب کند اما متأسفانه این موضوع در این دوره از نمایشگاه کم دیده شد که امیدواریم در سال های آینده این مشکل برطرف شود.

وی افزود: در طول زمان برگزای نمایشگاه از هنرمندان خوشنویس و هنرمندان تابلو ساز دعوت می شود که به صورت مستقیم و در دیدگاه بازدیدکنندگان به خلق آثار خویش بپردازند.

منفرد در پایان گفت: آثار موجود در غرفه تابلو سازی معراج خوزستان از 20 درصد برخوردار هستند که بازدیدکنندگان می توانند با خرید بن از 20 درصد تخفیف دیگر هم بهره مند شوند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات