۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۷۸۴۹۱
بی بی سی اعتراف کرد؛

شهر حمص در یک قدمی سقوط

خبرگزاری رسا ـ رسانه های وابسته به کشورهای غربی، دیگر نمی توانند موفقیت های ارتش سوریه را سانسور کرده و در نتیجه خبرهایی هر چند تلخ را به گوش مخاطبانشان می رسانند.
شهر حمص در یک قدمی سقوط

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی فارسی در خبری اذعان کرد: گزارش های رسیده از سوریه حاکی از آن است نیروهای دولتی کنترل بخش عمده ای از محله خالدیه در مرکز شهر حمص را در اختیار گرفته اند. در تصاویر منتشره شده از این منطقه ویرانه ها و ساختمان های تخریب شده زیادی دیده می شود.


به گزارش شبکه وابسته به دولت انگلیس و حامی مخالفان دولت بشاراسد؛ فعالان سوری با تایید این گزارش ها گفته اند که تنها کنترل مناطق محدودی از حمص در دست مخالفان مسلح دولت باقی مانده است.


قابل ذکر است که پیشتر در سال قبل، پیش بینی های این شبکه با ذوق زدگی حاکی از سقوط زود هنگام دولت بشاراسد توسط مخالفان وی بود. اما پس از تغییرات استراتژیک ارتش سوریه و تصرف مناطق راهبردی تروریست ها، مخصوصا جنوب کشور و شهر القصیر، غرب شاهد قدرت نمایی روز افزون و تسلط بیش از پیش ارتش و دولت سوریه بر تمام کشور بوده است.


از این رو رسانه های وابسته به کشورهای غربی، دیگر نتوانستند موفقیت های ارتش سوریه را سانسور کرده و در نتیجه خبرهایی هر چند تلخ را به گوش مخاطبانشان می رسانند.\1421\1409/ح

ارسال نظرات