۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۷۸۶۰۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

اعزام 2500 مبلغ تا پایان ماه مبارک رمضان در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 2500 مبلغ به مناطق گوناگون خوزستان به ویژه مناطق محروم اعزام می شود.
اعزام مبلغ، تبليغ

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ویژه برنامه های شب های قدر خبرداد و گفت: برنامه های گوناگونی برای برگزاری باشکوه تر شب های قدر در مساجد استان خوزستان تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که محافل انس با قرآن زینت بخش شب های قدر خواهند بود، اظهار داشت: در این محافل از قاریان برجسته کشور و استان دعوت شده که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم فضیلت شب های قدر را دو چندان کنند.

حجت الاسلام سروستانی همچنین با تأکید بر این که اعزام مبلغ متخصص در زمینه پاسخ به شبهات از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در دهه سوم ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر خواهد بود، ابراز داشت: مبلغان در زمینه های ویژه پاسخ به شبهات فرقه انحرافی به مناطق مختلف به ویژه استان خوزستان اعزام می شوند.

وی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان 2500 مبلغ از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان به نقاط گوناگون به ویژه مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم(ص) است اظهار داشت: در ماه رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اقدام به چاپ بیش از ده هزار جلد قرآن، مفاتیح الجنان و نهج البلاغه کرده که میان مساجد و مؤسسات قرآنی توزیع شد.

حجت الاسلام سروستانی با تأکید بر این که سعادت دنیایی و اخروی انسان در گرو معرفت وی به قرآن و عترت پاک نبوی است، بیان داشت: تفسیر و تبیین آیات قرآن باید از سوی خطبا منبر و مبلغان به صورت صحیح انجام تا شبهه در اندیشه های مردم به ویژه نسل جوان به وجود نیاید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سخن پایانی خود تصریح کرد: توزیع برشور با موضوع اعمال شب های قدر میان شب زنده داران از دیگر برنامه های فرهنگی خواهد بود./9458/ت302/غ

ارسال نظرات