۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۷۹۵۴۳
در راستای طرح تربیت حافظ قرآن کریم؛

کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم در میان مربیان خراسان جنوبی توزیع می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از توزیع کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم در میان مربیان استان در دراستای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.
 قرآن
حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای ترویج فرهنگ و معارف نورانی و اثربخش قرآن کریم، اقدام به برنامه ریزی وسیعی جهت انس هرچه بیشتر عموم مردم با کلام وحی کرده است، گفت: یکی از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه، طرح تربیت حافظان قرآن کریم است که در راستای عمل به فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ صورت گرفته  که حفظ موضوعی آیات یکی از راه های تحقق آن است.
وی افزود: برهمین اساس کتاب حفظ موضوعی قرآن کریم منتخبی از آیات قرآن کریم و ترجمه آن در موضوعات اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی است که از سوی مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به چاپ رسیده و به زودی در مریبان توزیع خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان این که در ابتدا هزار جلد از این کتاب در میان مربیان توزیع خواهد شد، گفت: این کتاب به صورت همزمان در اجرای طرح ملی تربیت حافظ قرآن کریم در استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام گرایلی یادآورشد: حافظان قرآن کریم بهترین منبع برای هدایت و پیشرفت فرهنگی، معنوی و علمی جامعه هستند./9313/ت303/پ
 
ارسال نظرات