۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۸۱۱۸۵

زمان پایان کار ساختمان حوزه علمیه ولی عصر اهواز به سال آینده موکول شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز گفت: کار ساخت حوزه علمیه ولیعصر(عج) اهواز به سال آینده موکول شد.
مرمت حوزه علميه

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تغییر نقشه ساخت حوزه علمیه ولیعصر(عج) اهواز خبر داد.

وی با اشاره به تغییرات در نقشه ساخت حوزه علمیه ولیعصر(عج) اظهار داشت: سازه بتنی این حوزه به فلزی تغییر کرده که این تغییر سبب افزایش زمان پایان کار ساخت شده است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: با توجه به تغییرات در نقشه حوزه علمیه ولیعصر زمان پایان کار که قرار بود مهرماه باشد به اسفند ماه سال جاری و یا فروردین ماه سال آینده موکول شد.

وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید بیش از 30 طلبه نو ورود جذب خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: با توجه به آماده نبودن فضای تحصیلی این مدرسه، کلاس های درس طلاب پایه یک به محل ساختمان کارشناسی ارشد تبلیغ واقع در بلوار آیت الله بهبهانی منتقل می شوند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بیان داشت: برگزاری کلاس ها در محل ساختمان کارشناسی ارشد تبلیغ استان خوزستان به صورت موقت خواهد بود و پس از آماده ساختمان مدرسه علمیه ولیعصر(عج) کلاس ها به این مکان منتقل خواهند شد.

وی با بیان این که پس از پایان این طرح مدرسه علمیه ولی عصر(عج) چهار طبقه خواهد شد، اظهار داشت: طبقه همکف برای آشپزخانه و طبقات اول و دوم نیز مدرس آموزشی خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که وسعت نمازخانه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: احداث پارکینگ و اتاق اساتید از دیگر مکان های در نظر گرفته شده در ساختمان جدید است./9464/ت302/غ

ارسال نظرات