۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۸۲۳۴۹
وزیر اطلاعات:

ایران باید به‌ عنوان محور راستین مبارزه با تروریسم معرفی شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات گفت: حمایت از هرگونه حرکت ضدتروریستی و ضدخشونت به‌ عنوان یک راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود و در این‌صورت طبیعی است که همه ارگان‌ها و نهادهای نظام در این سمت و سو حرکت می‌کنند.
حجت الاسلام سيد محمود علوي اولين کنگره ملي 17000 شهيد ترور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات پیش از ظهر امروز شنبه نهم شهریورماه در نخستین کنگره 17000 شهید ترور که به‌همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و با همکاری نهاهای کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما درحال برگزاری است، در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که امروز در دنیا حرکت ترور نه تنها متوقف نشده بلکه در اشکال جدید خود را نشان می‌دهد، گفت: در اطراف ما، در کشورهای مختلف فعالیت‌های تروریستی انجام می‌شود و افراد بی‌گناه مورد هدف قرار می‌گیرند که جرمشان شکوفایی مغزهای شان است.
وی با تأکید بر این‌که باید دامنه جغرافیایی این همایش گسترش پیدا کند و از سراسر دنیا فراخوان مقالات داده شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران باید بتواند به‌عنوان محوریتی راستین برای مبارزه با تروریسم معرفی شود.
وزیر اطلاعات گفت: در دنیا کسانی هستند که شعار مبارزه با تروریسم سر می‌دهند و خودشان را پیشکسوت این حرکت می‌دانند درحالی‌که خودشان آغازگر تروریسم دولتی هستند.
حجت‌الاسلام علوی تأکید کرد: حمایت از هرگونه حرکت ضدتروریستی و ضدخشونت به‌عنوان یک راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود و در این‌صورت طبیعی است که همه ارگان‌ها و نهادهای نظام در این سمت و سو حرکت می‌کنند./956/پ202/ج
ارسال نظرات