۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۸۵۵۵۴
امام جمعه موقت ساری:

سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل انتظار رهبری و مردم را محقق کرد

خبرگزاری سا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل انتظار رهبری نظام و مردم را محقق کرد، افزود: سخنرانی رییس جمهور با عزت، حکمت و مصلحت همراه بود.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی عزت و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشت.

 

وی با بیان این که ملت ایران در سایه آرمان و ارزش های دفاع مقدس در برابر قدرت های استکباری دنیا ایستادگی می کنند، افزود: همه قدرت های دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی از صدام حمایت کردند، اما ایران با صلابت در برابر همه دنیا ایستاد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که رزمندگان ایران اسلامی در سایه رهبری های ولی فقیه قدرت های دنیا را ناکام گذاشتند، تصریح کرد: رشادت و از خودگذشتگی های فرزندان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

 

حجت الاسلام قاسمی بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف جامعه ایرانی تأکید کرد و گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ غالب کشورمان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که امروز همه ما در برابر رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران مسؤول هستیم، گفت: حراست از خون های پاک شهدا و حمایت از خانواده های این عزیزان مهم ترین رسالت امروز همه ما به ویژه مسؤولان است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی به اذعان بسیاری از کشورها امن ترین کشور در منطقه خاورمیانه و حتی جهان محسوب می شود، تصریح کرد: مهم ترین عامل تحقق این شرایط ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رییس جمهور به نیویورک اشاره کرد و با بیان این که در بعد بین المللی نشان داد که دشمنان به دنبال برقراری ارتباط با کشورمان هستند، گفت: رییس جمهور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از حق و منافع ملی ایران به خوبی دفاع کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که امروز غرب به اقتدار وعظمت ایران اسلامی در عرصه منطقه ای وجهانی پی برده است، گفت: آنها همه تلاش خود را برای نزدیک شدن با ایران اسلامی به کار گرفته اند.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران در سخت ترین شرایط از نظام و رهبری حمایت و پشتیبانی کردند، گفت: این ملت در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که مدافع حقیقی نظام و انقلاب بوده و خواهند بود.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل انتظار رهبری نظام و مردم را محقق کرد، افزود: سخنرانی رییس جمهور با عزت، حکمت و مصلحت همراه بود.

 

وی سخنرانی رییس جمهور را نمونه عینی نرمش قهرمانانه دانست و گفت: مواضع مقام معظم رهبری در سخنرانی های حجت الاسلام والمسملین روحانی به خوبی مشخص بود./950/پ202/ج

ارسال نظرات