۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۸۶۹۰۸
معاون اول قوه قضاییه خبر داد؛

جذب هزار نفر در دستگاه‌ قضایی کشور

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: براساس برنامه پنجم توسعه کشور در سال جاری یک هزار نفر جذب دستگاه‌ قضایی کشور می شوند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي معاون اول قوه قضاييه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه امروز در حاشیه مراسم جمعه نشلجی ها در مشهد اردهال کاشان در گفت ‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از این یک هزار نفر تا کنون 600 نفر در دستگاه‌های قضایی کشور مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به این که بر اساس مصوبه برنامه پنجم توسعه کشور همه ساله 800 نفر جذب دستگاه های قضایی کشور خواهند شد، یاد آورشد: در سال جاری یکهزار نفر جذب دستگاههای قضایی می شوند که از این تعداد 150 نفر سال گذشته جذب شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همکاری همه دستگاههای کشور برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قوه  قضاییه را برای ریشه کنی این معضل اجتماعی مهم دانست و افزود: ترویج مواد مخدر در کشور توسط دشمن یکی از تهدیدهایی است که علیه ملت ایران است.

 معاون اول رییس قوه قضاییه تولید مواد مخدر در کشور افغانستان و توزیع آن در ایران توسط آمریکا و ناتو را یکی از تهدیدهای جدی دانست و گفت: حضور نیروهای آمریکا و ناتو در افغانستان توسعه مواد مخدر صنعتی را به دنبال داشته است.  

وی، تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان با حمایت آمریکا و ناتو را تهدید بزرگ و جدی برای جهان دانست و اظهارداشت: این تهدید امروز جوانان ایران اسلامی را نشانه رفته است.   

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در ادامه از برخورد شدید قوه قضائیه با قاچاقچیان مواد مخدر خبرداد و افزود: امروز اراده قوه قضاییه در برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدراست و دراین راه کوچکترین اغماضی با قاچاقچیان مواد مخدر نخواهیم داشت. 

معاون اول رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه راه برای بازگشت از جرم وجود دارد و افرادی که به هر دلیل مرتکب جرم می شوند در هرکجا و هر زمانی توبه کنند راه برای بازگشت برای آنان وجود دارد، افزود: اسلام راه را برای بازگشت افرادی که در نظام جمهوری اسلامی به صورت واقعی برگردند و اظهار ندامت کنند بازگذاشته است./939/پ202/س

ارسال نظرات