۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۷۵۲

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه، استاندار و جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت همسر آیت‌الله حائری شیرازی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه، استاندار و جامعه روحانیت شیراز در پی درگذشت همسر آیت‌الله حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کردند.
آيت الله حائري شيرازي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده رهبر معظم انقلاب و سید محمد احمدی استاندار فارس در پیامی مشترک، درگذشت همسر مکرمه آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند.
در این پیام که خطاب به آیت الله حائری شیرازی صادر شده، آمده است: خبر ناگوار فقدان همسر گرامی و یار دیرین حضرتعالی در دوران های گوناگون زندگی از جمله دوران سخت مبارزه در پیش از انقلاب و همراه صبور و وفادار آن جناب در دوران خدمات صادقانه تان در مسؤولیت های مختلف پس از انقلاب موجب تاسف و تالم گردید.
جامعه روحانیت شیراز با صدور پیامی در پی درگذشت همسر آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، متدینین را به شرکت در مراسم تشییع آن مرحومه دعوت کرد.
متن پیام به این شرح است:
ضایعه درگذشت حاجیه خانم حسینی‌الهاشمی صبیه مرحوم آیت‌الله العظمی حاج سید نورالدین حسینی‌الهاشمی(ره) و متعلقه آیت‌الله حائری شیرازی، نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تاثر شد.
جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مؤلمه را به بیوت مکرم حسینی‌الهاشمی و حائری شیرازی تسلیت عرض کرده و از عموم مردم متدین شیراز دعوت به عمل می‌آورد در مراسم تشییع پیکر آن مرحومه مغفوره که چهارشنبه اول آبان ماه ساعت 8:30 صبح از حرم مطهر حضرت سید امیر احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) و همچنین مجلس ترحیم که در همان روز از ساعت 14:30 تا 16:30 در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین ع) برگزار می‌شود حضور بهم رسانند.
در پایان این پیام اضافه شده است: از خداوند منان مسألت می‌کنیم که روح رفیع آن به حق پیوسته، همنشین انبیای الهی و صالحین و در این ایام مبارک میهمان سفره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) شود./907/د102/ج

 

ارسال نظرات