۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۸۸۵۶۴
در خوزستان؛

همایش تجلیل از روحانیان ایثارگر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از روحانیان ایثارگر و سالگرد نخستین شهید طلبه حجت الاسلام محمد حسن شریف قنوتی با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
شهيد روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، همایش تجلیل از روحانیان ایثارگر و سالگرد نخستین شهید طلبه حجت الاسلام محمد حسن شریف قنوتی با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور در اهواز برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اهمیت ویژه درس و مباحثه طلبگی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان همراه جنگ با حزب بعث به بحث و دروس حوزوی خویش رسیدگی می کردند.

وی با بیان این که بسیاری از روحانیان در جنگ سخت حضور و در برهه کنونی حضور ویژه ای در جنگ و تهاجمات فرهنگی دارند، تأکید کرد: شهدای قشر روحانیت بیش از دیگر اقشار بوده و این یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی رضایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور، با اشاره به فعالیت های گسترده روحانیت در زمینه فرهنگی و علمی اظهار داشت: در برهه کنونی پرچم داران اسلام حقیقی جامعه روحانیت است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کشور در ادامه سخنانش تأکید کرد: اگر خواهان گسترش فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی هستیم باید در مرحله نخست پیرو کلام امام خمینی(ره) و رهبری باشیم.

همچنین در ادامه برنامه حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان به ایراد سخنان و گزارشی از فعالیت های این نهاد استان پرداخت.

گفتنی است، در این برنامه از جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان روحانی هشت سال دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات