۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۸۸۷۹۵

آیین افتتاح دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاح دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد.
آيين افتتاح دفتر مجمع جهاني اهل بيت در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاح دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان، شامگاه شنبه در محل دانشگاه امیرالمؤمنین در اهواز برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، به عنوان مسؤول دفتر مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان منصوب شد.

وی با بیان این که معرفی صحیح اسلام سبب روی آوردن مردم به این آیین می شود، اظهار داشت: دین اسلام دین محبت و مهربانی است.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به تهاجمات گسترده وهابیت در خوزستان در جهت ایجاد انحراف در میان جوانان تصریح کرد: فرهنگ شیعه بهترین مسیر برای رسیدن به سعادت است. 

عضویت بیش از 700 نفر در مجمع جهانی اهل بیت

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، دبیر مجمع جهانی اهل بیت، با بیان این که رسالت مجمع جهانی اهل بیت، بین المللی است، اظهار داشت: مجمع جهانی با حضور شخصیت های برجسته از کشورهای گوناگون فعالیت می کند و بیش از 700 عضو دارد که 600 نفر از آن ها خارجی و بقیه از علمای کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری معرفی صحیح و دقیق اسلام ناب محمدی را رسالت اصلی مجمع جهانی اهل بیت دانست و افزود: امروز مشکل اصلی جهل مردم نسبت اسلام و پیامبر است.

در ادامه این مراسم، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بیان داشت: خوزستان به عنوان کشوری مرزی همواره مورد هدف دشمن در جهت تهاجم فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح تأسیس مدارس علمیه در مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان اهواز اظهار داشت: در این مدارس علمیه تنها طلاب بومی همان مناطق پذیرش می شد و مبلغانی برای همان مناطق تربیت می شد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات