۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۸۸۸۷۳

ناخشنودی رژیم صهیونیستی از عملکرد آمریکا

خبرگزاری رسا ـ صهیونست ها از اینکه کاخ سفید اطلاعات مربوط به حمله هوایی اسرائیل به یک محموله موشکی در سوریه را افشا کرده‌اند ناخشنود هستند.
ناخشنودی رژیم صهیونیستی از عملکرد آمریکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در کاخ سفید از حمله جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه نظامی در استان لاذقیه سوریه خبر داد.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از یکی از مقام‌های امنیتی آمریکا نوشته است که هواپیماهای صهیونیستی موشک‌های SE-125 روسی را در بندر لاذقیه هدف قرار داده‌اند.

 

از سوی دیگر رسانه‌های این رژیم نوشته اند: سران اسرائیل معتقدند که آمریکا نمی‌بایست اسرائیل را لو می‌داد.

 

در این گزارش‌ها آمده است که رژیم صهیونیستی تصمیم حمله را پیشاپیش به اطلاع کاخ سفید رسانده بود، اما این رژیم غاصب از این که یک مقام ارشد کاخ سفید این گزارش را به رسانه‌ها درز داده، شگفت‌زده شده و معتقد است که آمریکا امنیت اسرائیل را نادیده می‌گیرد.

 

در همین حال یک مقام دیگر رژیم صهیونیستی که نام او فاش نشده نیز به روزنامه بریتانیایی گاردین گفت: این مسئله سؤال‌های بسیار نگران‌کننده‌ای را به میان می‌کشد و بر اعتماد بین این دو متحد تأثیر می‌گذارد.

 

قابل ذکر است در ده ماه گذشته اسرائیل دست‌کم شش حمله هوایی به سوریه انجام داده است؛ 13 اردیبهشت، 15 اردیبهشت، 10 تیر، 14 تیر و 8 آبان روزهایی در سال 2013 بودند که اسرائیل به خاک سوریه تجاوز کرده است./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات