۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۰۰۶۹
مدیر حوزه های علمیه:

9 دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه گفت: مردم بصیر ایران در 9 دی با حضوری گسترده از نظام اسلامی دفاع کرده و توطئه‌های دشمنان را از بین بردند.
 آيت الله حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه  پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت، حضور گسترده مردم در مراسم عزاداری امام حسین(ع) را تحسین برانگیز خواند و گفت: مردم قم همیشه با الگو برداری از سیره اهل بیت(ع) در راه مبارزه با دشمنان به بهترین شکل عمل کرده‌اند.
وی تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی در سال 88 را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران در 9 دی با حضوری گسترده از نظام اسلامی دفاع کرده و توطئه‌های دشمنان را از بین بردند.
مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه با اشاره به قیام مردم قم در 19 دی 56 ابراز کرد: در این روز مردم و مراجع تقلید با حرکتی خود جوش به دفاع از نظام اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) پرداختند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت بزرگداشت 9 دی و 19 دی تأکید کرد و گفت: مراسم‌های امسال دهه بصیرت باید خلاقانه و بهتر از گذشته برگزار شود.
آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این‌که متأسفانه برخی تلاش کردند تا فتنه 88 را تطهیر کنند، گفت: حمایت دشمنان از فتنه گران نشان داد که آنها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان بر ضرورت افزایش آگاهی بصیرت مردم در مقابله با توطئه‌ها تأکید کرد و افزود: مردم باید با کسب آگاهی‌های بیشتر در صدد مقابله با دشمنان داخلی و خارجی برآیند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری 19 دی را از روزهای بزرگ انقلاب خواند و بر ضرورت معرفی این روز و اهمیت آن در شکل گیری انقلاب اسلامی تأکید کرد./927/پ202/ج
ارسال نظرات