۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۹۰۹۰۶
نماینده مجلس خبرگان:

غرب در برابر اقتدار هسته‌ای ایران سر تعظیم فرود آورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که قرار گرفتن شش کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای نشان دهنده جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: غرب در برابر اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده است.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان ظهر امروز در جمع دانش آموزان هنرستان امام صادق(ع) گرگان به موفقیت های کسب شده از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در ژنو اشاره کرد و گفت: مذاکره تیم هسته ای کشورمان در برابر قدرت های جهانی اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

 

وی با بیان این که قرار گرفتن شش کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای نشان دهنده جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: غرب در برابر اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عزت و عظمت ایران اسلامی مدیون و مرهون ایستادگی و پایداری ملت ایران در 34 اخیر است، ادامه داد: استقامت و ایستادگی رمز پیروزی های آتی ملت ایران در عرصه داخلی و خارجی خواهد بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که 34 سال توطئه، تهدید و تحریم غرب علیه ملت ایران تنها بستری را برای عزت و عظمت ملت ایران فراهم آورد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری اثرگذار در عرصه بین المللی حضوری مقتدرانه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که امروز غرب حقوق  به حق ملت ایران در موضوع هسته ای را به رسمیت شناخته است، تصریح کرد: ایستادگی مردم کشورمان در موضوع هسته ای موجب عقب نشینی غرب از مواضع غیر اصولی و زیاده خواهی های خود شد.

 

وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ در برابر زیاده خواهی های غرب و کشورهای مستکبر دنیا سر تعظیم فرود نخواهد آورد، بیان داشت: مردم کشورمان در برابرهر گونه حرف غیر معقولی که منافع ملی و حقوق به حق آنها را پایمال کند و به رسمیت نشناسد با اقتدار ایستادگی خواهند کرد.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری ایران در دوره جدید زمینه پذیرش و به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران از سوی غربی را فراهم کرد، گفت: ملت بزرگ ایران پای حقوق به حق و قانونی خود به هیچ عنوان معامله نمی کند.

 

وی با بیان این که ده سال تلاش غربی ها به بهانه غیر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اسلامی، تحریم های غیر قانونی و یک جانبه ای را علیه ملت بزرگ ایران وضع کردند، بیان داشت: تحریم های سال های گذشته هیچ گاه مردم کشورمان را در دفاع از حقوق قانونی خود سست نکرده است و این روند با جدیت بیشتری دنبال می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: فتوای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این خصوص گویای صحت سخنان مقامات کشورمان خواهد بود.

 

وی با مثبت ارزیابی کردن تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در متقاعد کردن غرب نسبت به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان، افزود: آژانش بین المللی انرژی اتمی در مقاطع مختلف بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان تأکید کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای به ویژه وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را در سطح بین المللی به رخ جهانیان کشیدند، خاطرنشان کرد: باید این فرصت ها را قدر دانسته و در جهت حفظ منافع ملی کشورمان گام برداریم./950/پ202/س

ارسال نظرات