۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۹۲۴۰۱

مناطق پاکسازی شده سوریه

خبرگزاری رسا ـ نیروهای ارتش سوریه با ادامه عملیات‌های پاکسازی خود در مناطق النکرین، کفر کار و بینان الهوس در حلب، شماری از شبه‌نظامیان را از پای درآوردند.
ارتش سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، ارتش سوریه عرصه را بر شورشیان تحت حمایت خارج در شماری از مناطق این کشور تنگ کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری پرس، نیروهای ارتش سوریه با ادامه عملیات‌های پاکسازی خود در مناطق النکرین، کفر کار و بینان الهوس در حلب، شماری از شبه‌نظامیان را از پای درآوردند. شماری از تروریست ها از سوی نیروهای ارتش در روستاهای کسکیس، اربد، الجدیده و کویریس کشته شده‌اند.

 

همچنین در یکی از مناطق حلب، نیروهای ارتش سوریه دست کم 19 تروریست را در ساختمانی که از آن برای هدف گیری غیرنظامیان، از جمله زنان و کودکان منطقه استفاده می‌شد، کشتند. شماری دیگر نیز از سوی نیروهای مستقر در نزدیکی زندان مرکزی حلب کشته شدند.

 

در ادلب نیز نیروهای ارتش عملیات موفقیت آمیزی داشتند و مناطق الظهور، سرجه و بنش را پاکسازی کرده اند و بسیاری از تروریست های روستای قسطون غربی در حما را نابوده کرده اند.

 

در روزهای اخیر، واحدهای ارتش در شهر راهبردی یربود که در نزدیکی مرز لبنان قرار دارد، پیشرفت‌های جدیدی حاصل کرده‌اند.

 

نیروهای ارتش همچنین پس از تسخیر بخش زیادی از النبک در منطقه کوهستانی قلمون، کنترل بزرگراه راهبردی دمشق ـ حمص را در دست گرفتند./1420/ 1409/ح

 

ارسال نظرات