۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۹۴۳۲۹

تشریح برنامه های بنیاد مهدویت خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، با اشاره به آغاز ولایت امام زمان(عج) به تشریح برنامه های این بنیاد در این ایام پرداخت.
مهدويت

احمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح ویژه برنامه های این بنیاد به ‌مناسبت آغاز ولایت امام زمان(عج) اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با 21 و 22 دی ماه ویژه برنامه هایی با موضوع مهدویت به مناسبت آغاز ولایت امام زمان(عج) در خوزستان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع فرهنگیان با موضوع مهدویت خاطرنشان کرد: این اجتماع با حضور بیش از هزار نفر از معلمان آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار می شود.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان در ادامه گفت: اجتماع بزرگ فرهنگیان با موضوع مهدویت در تاریخ شنبه، 21 دی برگزار می شود.

پور فرجی به برگزاری نشست مهدوی در عصمتیه خواهران اهواز اشاره کرد و گفت: این نشست، یکشنبه، 22 دی ماه برگزار می شود.

وی به تبلیغ بیش از 70 مبلغ خواهر و برادر پیرامون مباحث مهدویت در این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: این طلاب در شهرستان های گوناگون استان به تبلیغ می پردازند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، با اشاره به جلسه هم اندیشی با فعالان فرهنگی استان خوزستان تصریح کرد: تعداد 150 معلم به عنوان مبلغان فرهنگی در سطح مدارس به تبلیغ فرهنگ مهدویت می پردازند.

وی به چاپ نشریه ای با موضوع مهدویت اشاره و تصریح کرد: این ویژه نامه با نام امان و با سرفصل های گوناگون پیرامون موضوع مهدویت منتشر خواهد شد.

پور فرجی از راهپیمایی مهدوی مردم شهرستان اهواز خبر داد و گفت: این راهپیمایی در بلوار ساحلی برگزار و تا بارگاه علی بن مهزیار اهوازی ادامه می یابد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، با بیان این که راهپیمایی بزرگ مردم اهواز صبح روز جمعه 4 بهمن ماه انجام می شود، بیان داشت: اهداء جایزه به 313 نفر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی، سخنرانی در پایان مراسم و حضور کارشناسان مهدوی در مسیر راهپیمایی را از برنامه های جانبی راهپیمایی مهدوی مردم اهواز دانست.

پور فرجی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در صورت انجام هماهنگی های لازم در بقعه علی بن مهزیار اهوازی مراسمی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات