۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۹۴۴۷۸
در سالروز آغاز امامت امام زمان؛

ویژه‌برنامه روشن‌تر از خورشید از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه‌برنامه زنده «روشن‌تر از خورشید» به استقبال سالروز آغاز امامت حضرت حجت عجل‎الله‎تعالی‎فرجه‎الشریف می‌رود.
ويژه‌برنامه روشن‌تر از خورشيد از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجلاللهتعالیفرجهالشریف، ویژه‌برنامه زنده «روشن‌تر از خورشید» با شادی شنوندگان صدای فضیلت و فطرت همراه می‌شود.
در این برنامه که در فضایی شاد و معنوی اجرا می‌شود، حجت‌الاسلام محمدرضا زنگنه، پژوهشگر حوزوی و رئیس مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان به موضوع ادلّه امامت حضرت حجّت عجلاللهتعالیفرجهالشریف با محوریت روایات عام و روایات خاص دراین‌باره، بایسته‌های تبلیغ فرهنگ مهدوی با محوریت ارتباط معنوی با امام، رعایت اخلاص در عمل و نیت، توجه به جایگاه و شأن رفیع امام، دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی، توجه به دیدگاه‌های نواب عام، توجه به آفت‌ها و آسیب‌های اندیشه مهدوی، زدودن مطالب ضعیف و باورهای نادرست، توجه به کارکرد مجالس مهدوی، پرهیز از تعیین وقت، ایمان به انتشار برکت الهی در زندگی خدمت‌گزاران فرهنگ مهدوی می‎پردازد.
ویژه‌برنامه زنده «روشن‌تر از خورشید» کاری از گروه معارف و اهل‌بیت علیهمالسلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و گویندگی رضا ملایی روز شنبه 21 دی 92 از ساعت 8:40 تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.
علاقه‎مندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «روشن‌تر از خورشید» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات