۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۹۴۶۰۲
مدیر بنیاد مهدویت خوزستان:

سرمایه گذاری غرب جهت مخدوش کردن فرهنگ انتظار نشان دهنده اهمیت بالای آن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، با بیان این که فرهنگ انتظار از ارکان بسار مهم شیعه است، اظهار داشت: ساخت فیلم و برنامه های بسیار از سوی غرب در راستای ضربه زدن به این فرهنگ، آگاهی دشمنان از اهمیت فرهنگ مهدوی را بازگو می کند.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان

سید احمد پور فرجی، مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به اهمیت دارا بودن سلوک مهدوی در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: مؤمن منتظر باید در دل خود مهر امام زمان داشته باشد و این مهم تنها با رعایت تقوا در زندگی حاصل می شود.

پور فرجی با اشاره به نشانه های منتظران ظهور  تصریح کرد: خدمت به پدر و مادر، احسان و نیکوکاری، اقامه نماز جماعت در اول وقت از این نشانه ها است.

وی زمینه سازان ظهور را منتظران واقعی حضرت مهدی‌(عج) دانست و خاطرنشان کرد: منتظران ظهور با کسب معارف مهدوی می توانند گرفتار کفر، نفاق و جاهلیت نشوند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان تبعیت عملی از امام زمان را بسیار مهم و اثر گذار در جامعه دانست و گفت: همه مسلمانان وظیفه دارند تا فضای مهدوی را در جامعه ترویج کنند.

وی ظهور مدعیان دروغین را از نتایج برنامه های گوناگون دشمنان اسلام دانست و گفت: مدعیان دورغین در راستای مخدوش کردن فرهنگ انتظار تربیت می شوند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان با بیان این که فرهنگ مهدویت و انتظار، بخشی از آرمان های نظام اسلامی را تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: امروز پاسداشت اندیشه مهدویت یک ضرورت مهم در جامعه اسلامی محسوب می شود.

فرهنگ انتظار از ارکان بسار مهم شیعه است

پور فرجی با بیان این که فرهنگ انتظار از ارکان بسار مهم شیعه است، اظهار داشت: ساخت فیلم و برنامه های بسیار از سوی غرب در راستای ضربه زدن به این فرهنگ، آگاهی دشمنان از اهمیت فرهنگ مهدوی را بازگو می کند.

وی فرهنگ انتظار را سدی در مقابل توطئه های دشمنان و هجمه های فرهنگی دانست و گفت: فرهنگ انتظار تحرک، پویایی و ظلم ستیزی حرف اول را می طلبد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات