۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۴۸۳۰

برگزاری دوره های تخصصی مشاوره فقه و اصول در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از آغاز نخستین دوره تخصصی مشاوره فقه و اصول مدرسه فقه جعفری استان ویژه طلاب مجازی درس خارج خبرداد.
برگزاری دوره های تخصصی مشاوره فقه و اصول در خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های جدید این مدرسه علمیه ویژه طلاب اظهار داشت: نخستین دوره تخصصی مشاوره فقه و اصول مدرسه فقه جعفری استان ویژه طلاب مجازی درس خارج آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: در این مدرسه 150 طلبه از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف همچون مشهد و لرستان نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد 40 طلبه خواهر و 110 طلبه برادر هستند.

 

حجت الاسلام افضلی با بیان این که بیش از یکسال از فعالیت علمی این مدرسه می گذرد، ابراز داشت: خوشبختانه فعالیت ها و برنامه های گوناگون علمی ویژه ای برای طلاب برگزار شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با اشاره به این که این دوره‌ تخصصی با هدف پرورش اساتید فقه و اصول در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نخستین دوره مشاورات با حضور طلاب این مدرسه کار خود را از 19 دی ماه سال جاری آغاز کرد.

 

وی دوره را شامل کارگاه های تخصصی علم فقه و اصول دانست و افزود: شیوه برگزاری این دوره‌ها، پنجشنبه‌ها از ساعت 12 تا 10 کلاس مشاوره اصول و از ساعت 17 تا 15 کلاس مشاوره فقه است که که در دارالتحقیق حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز تشکیل می‌شود./9458 /ت303/ب

ارسال نظرات