۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۰۵۹
نماینده مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اتکا به هوش ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری درست از ظرفیت های موجود است، اضافه کرد: باید درون زایی داشته و به هوش و تمدن خود متکی باشیم تا از فرصت تحریم ها بهترین استفاده را کنیم.
تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اتکا به هوش ایرانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی صنعت و معدن آمل با بیان این که ما باید پای خداوند منان را وسط کشیده و از پروردگار متعال مدد بخواهیم، گفت: تلاش ارزنده ای باید وجود داشته باشد تا سنت های محتوم وحیانی را که راهگشای زندگی است در برنامه های خود دخیل کنیم.

وی با اشاره به این که حیاتی ترین مقولات زندگی ما در دست پروردگار متعال است، بیان داشت: همه اعضا و جوارح بدن ما به خداوند منان تعلق داشته و ما هیچ اختیاری از خود نداریم.


نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر این که باید تلاش کنیم تا سنت ها و قانون مندی های خداوند متعال را در برنامه های کاری خود وارد کنیم، ادامه داد: امنیت، آرامش و هستی ید قدرت الهی است که باید شاکر خوبی برای نعمت های حضرت حق باشیم.


حجت الاسلام ناصری با بیان این که سجود محور وجود است، بیان داشت: عالم برای آدم بوده و این آدم به طور انحصاری قطره ای ضعیف از اقیانوس الوهیت الهی است.
وی با اشاره به این که انسان باید فلسفه وجودی را به بهترین نحو ممکن بشناسد،  خاطرنشان کرد: اجرای اعمال الهی مانع کارهای ما نبوده که باید به برکات اعمال ارزنده ای چون نماز در جامعه اسلامی توجه ویژه ای صورت گیرد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که تحریم های غرب برخلاف مبانی حقوقی است، بیان داشت: گرفتار تحریم ظالمانه شدیم که برخلاف مبانی حقوقی و براساس سیاست های ننگ آمیز مدعیان دموکراسی غرب و آمریکا است.


حجت الاسلام ناصری با بیان این که ملت ایران در سال 88 مشت آهنین چهل میلیونی را با حضور خود در پای صندوق های رای به پوزه ایادی استکباری زد، ادامه داد: دشمنان با بهانه هایی چون تقلب خواستند بهانه ای دست شورای امنیت ابزاری استکبار داده تا بر علیه ما قطعنامه صادر کنند که این قطعنامه ها و تحریم ها را بعد از سال 88 داریم.


نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: اروپا با ریاضت اقتصادی روبرو است که ما باید تلاش کنیم تا با گام هایی ارزنده در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری درست از ظرفیت های موجود است، اضافه کرد: باید درون زایی داشته و به هوش و تمدن خود متکی باشیم تا از فرصت تحریم ها بهترین استفاده را کنیم.


وی با بیان این که باید با ایستادگی و هوشیاری مقاومت داشته باشیم، گفت: ما را به عنوان شجاع ترین مردم دنیا می دانند که با ایستادگی ارزنده در برابر ایادی استکباری قرار گرفتیم.


حجت الاسلام ناصری با اشاره به این که ما وقتی می خواهیم در چنگ ایادی استکباری نباشیم باید هزینه ها و مشکلاتی را هم تحمل کنیم، بیان داشت: از تولید باید حمایت همه جانبه صورت گرفته و به خواست ها و نیازهای جهادگران این عرصه توجه ویژه ای صورت گیرد.


نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که عقود اسلامی اگر به درستی عمل کند کارگشای بسیاری از امور در عرصه بانکداری جهانی است، ادامه داد: تمام تلاش مدیران نظام باید در این راستا بوده تا بوروکراسی های اداری در مسیر دستیابی به توسعه و تولید وجود نداشته باشد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان گفت: مسئله اقتصاد و معیشت مردم بسیار مهم بوده که باید با برنامه ریزی ارزنده در این راستا حرکت های اصولی برداشته شود./950/پ
202/س

ارسال نظرات