۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۹۷۶۹۸

قدردانی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان از حضور باشکوه مردم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و استاندار در بیانیه ای مشترک از حضور و شرکت فعال مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر و قدردانی کردند.
آيت الله سليماني و استاندار سيستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان ، در متن پیام آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و علی‌اوسط هاشمی آمده است: سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا رسید پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اعجاب جهانیان را بر انگیخته و امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی بی بدیل برای ملت‌های آزاده و طرفدار صلح و دوستی محسوب می‌شود.

این پیام می‌افزاید: ملت سرفراز ایران اسلامی که همواره پیرو امر ولایت بوده با بصیرت و هوشیار در صحنه‌های مختلف دفاع از حقانیت نظام که به حق یادگار جاوید معمار کبیر انقلاب اسلامی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن بوده برخلاف تبلیغات مسموم بیگانگان و تلاش‌های شوم آنان برای تضعیف باورهای عمیق و انقلابی ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای خلق کردن که بیش از پیش بر یاس مخالفان دامن زد.

در این پیام آمده است: بی‌تردید عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب امام خمینی (ره) پشتوانه‌ای اصیل و مستحکم در برابر هجمه‌های ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب بوده و این ارده آهنین ناشی از معرفت ایرانیان مسلمانان نسبت به پیام‌های ارزشمند نهضت سرخ حسینی است.

این پیام می‌افزاید: در سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز سیستان و بلوچستان همگام هموطنان سراسر کشور با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را به انقلاب اسلامی ایران ودستادورهای ارزشمند نظام نشان داد و میثاق خود را با شهدا و امام شهدا بار دیگر تجدید کردند.

در این پیام آمده است: اینجانبان ضمن تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهید پرور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان و گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، تدام نهضت شکوهمند امام راحل را تا انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) از خداوند قادر و متعال و متعال مسئلت می‌نماییم.940/د101/س

ارسال نظرات