۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۹۷۷۸۲
امام جمعه بابل:

جنگ روانی آمریکا توان تضعیف روحیه ملت ایران را ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام روحانی به اهداف دشمنان از بیان جملات سخیف و هتاکانه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: هدف از بیان جملات بی ادبانه و تهدید آمیز علیه ایران این است که می خواهند جنگ روانی ایجاد کنند تا روحیه ملت ما را تضعیف کنند و برتری خود را در این زمینه به دیگر ملت ها نشان بدهند.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با  محکوم کردن برخی کارشکنی های کشورهای غربی و به وی‍ژه آمریکا در اجرای توافق نامه ژنو گفت: عقل حکم می کند که کشورهایی که توافق نامه ژنو را امضا کردند نسبت به یکدیگر همه جانبه مسائل مورد توافق را رعایت کنند.

 

وی ادامه داد: مسأله توافق نامه ژنو تنها این نیست که یک سلسله اموری جا به جا و از بعضی امور جلوگیری شود بلکه این توافق اقتضا می کند که کشورها به امرو مورد تعهد پایبند باشند.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل با محکوم کردن اظهارات وقیحانه مقامات آمریکا در اهانت به ملت ایران گفت: وزیر و معاون وزیر خارجه آمریکا با عبارات و ادبیاتی بسیار زشت که شایسته خود آنها است نسبت به این ملت و توافق نامه و مسائل دیگر باید و نباید می کنند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که جملات تحکم آمیز و بی ادبانه مقامات آمریکایی که شایسته خود آنها است، جایگاه متزلزل آنها را در انظار بین الملل به نمایش می گذارند و نشان می دهد که آمریکایی ها به هیچ معاهده بین المللی پیابند نیست.

 

حجت الاسلام به سخنان اخیر رییس آمریکا در دیدار رییس جمهور فرانسه در خصوص تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی گفت: ادبیات روز گذشته اوباما در خصوص تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی نشان دهنده درماندگی و استیصال مقامات آمریکایی از حضور بی نظیر و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است.

 

حجت الاسلام روحانی با تأکید براین که توافق نامه ژ نو به معنای دست کشیدن از مصالح این ملت نیست و مسؤولان اجرایی کشور این مسأله را مد نظر دارند، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی به جای اظهارات سخیف و غیر قابل اصولی خود باید در جهت مفاد توافق نامه ژنو حرکت کنند نه این که با ادبیات زشت و استکباری خود این توافق نامه را زیر سؤال ببرند.


 
وی به اهداف دشمنان از بیان جملات سخیف و هتاکانه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: هدف از بیان جملات بی ادبانه و تهدید آمیز علیه ایران این است که  می خواهند جنگ روانی ایجاد کنند تا روحیه ی ملت ما را تضعیف کنند و برتری خود را در این زمینه به دیگر ملتها نشان بدهند.

 

این استاد حوزه علمیه عدم شناخت حقیقی از ملت ما را یکی از مشکلات مقامات آمریکایی دانست و گفت: مقامات آمریکایی بارها ملت ما را در معرض امتحان قرار دادند اما هنوز این انسان های بدبخت بعد از سی و پنج سال هنوز ملت ایران اسلامی را نشناختند.

 

حجت الاسلام روحانی راهپیمایی 22 بهمن را تو دهنی ملت به یاوه گویی‌های دشمنان بیان کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن لبیک به رهبری و ایستادگی بر سر آرمان های نظام اسلامی بود.

 

وی نکوداشت باشکوه انقلاب در سراسر کشور را بعد از سی و پنج سال یک پشتوانه مهم برای مسؤولان برای حضوری مقتدرانه در عرصه های جهانی بیان کرد و گفت: گزینه های روی میز ما پشتوانه مردمی و بی نظیر در سنگر دفاع از انقلاب است.

 

مسؤول حوزه علمیه بابل تلاش های دشمنان برای تأثیرگذاری بر انقلاب را بیهوده دانست و ضمن تشکر از ملت ایران برای حضور کم نظیر در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران با انقلاب، استکبار و عمال آن را از کشور بیرون کرد و تلاش آنان برای ایجاد روزنه نفوذ به کشور ناکام گذاشت.

 

 امام جمعه بابل خطاب به مقامات آمریکایی گفت: شما در اجرای نقشه راه خاورمیانه و تشکیل خاورمیانه جدید در مانده شدید حالا چگونه می خواهید با ملت ایران که برخودار از روان مستحکم است مقابله کنید.

 

وی ادامه داد: ملت ایران مانند کوه ایستاده است و حاشا از این که این چنین فرصتی به دشمنان بدهند و آنان بدانند در صورت در حماقتی از سوی دشمنان ملت ایران مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر ضربه را بر دشمنان ملت  خواهند زد.

 

امام جمعه بابل با بیان ضعف های مدیریتی در کشور که منجر به سوء استفاده دشمنان و تبلیغ علیه این نظام می شود، گفت: دشمنان  تا کنون هر چه تلاش کردند نتوانستند اما ما نباید بهانه به دست آنها بدهیم تا آنها زشت‌ترین جمله را نسبت به ملت بزرگ  و باکرامت ایران انجام دهند.

 

مسؤول حوزه علمیه بابل ادامه داد: مسؤولان باید ضعف های مدیریتی را در کشور رفع کنند و اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را بیشتر مورد توجه قرار دهند./950/ت302/س

ارسال نظرات