۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۰۰۵۹۱
استاندار خوزستان:

مردم ناظر بر حسن اجرای امور باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با بیان این که مردم باید ناظر بر حسن اجرای امور باشند، گفت: مدیری که ریسک نکند شایستگی نشستن بر میز ریاست را ندارد.
عبدالحسن مقتدايي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان، شامگاه دوشنبه، در آخرین جلسه شورای اداری استان خوزستان، با اشاره به مسأله احیای اراضی استان به دستور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این طرح پس از 17 سال در مسیر خوبی قرار گرفته و احیای اراضی استان به 550 هزار هکتار رسیده است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های استان خوزستان در امر سرمایه گذاری و اشتغال خاطرنشان کرد: مردم و بازرگانان خوزستانی باید از انتفاعات منطقه آزاد اروند نهایت بهره مندی را ببرند.

مقتدایی با بیان این که مصرف کننده خوزستانی باید از تولید ملی استان حمایت کند، اظهار داشت: مدیران استانی باید ضمن نگاه ملی نگرش داخلی نیز داشته باشند.

استاندار خوزستان با بیان این که مردم باید ناظر بر حسن اجرای امور باشند، گفت: مدیری که ریسک نکند شایستگی نشستن بر میز ریاست را ندارد.

وی با بیان این که هر تعللی صورت می گیرد مسؤولان باید نسبت به آن پاسخگو باشند، گفت: از تولید کنندگان داخلی انتظار می رود، افزون بر افزایش کیفیت تولید به خلاقیت و نوآوری نیز روی آورند.

مقتدایی با اشاره به اهمیت بهره مندی از صنعت های اثرگذار استان خوزستان، تصریح کرد: اشتغال در بخش خدمات مسأله مهمی است که باید در استان خوزستان احیا شود.

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بیشترین اشتغال در بخش خدمات مغفول مانده و اولویت سال 93 تأکید بر ایجاد اشتغال در بخش‌های خدماتی مانند پزشکی و مراکز تفریحی است.

مقتدایی با تأکید بر ایجاد یک فرهنگ عمومی در خوزستان عنوان کرد: باید براساس آداب و رسوم اقوام استان یک فرهنگ منسجم گردآوری، ابلاغ و اجرا شود و در میان مردم نهادینه شود.

وی به ایجاد نهضت رنگ‌های دلنشین در خوزستان تا سال آینده اشاره کرد و افزود: براساس این نهضت مدیران باید کت و شلوار رنگ روشن بپوشند و در پوشش دانش آموزان نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد.

استاندار خوزستان با بیان این که تا سال آینده مهاجرت در سطح استان را کاهش خواهیم داد، گفت: تا سال آینده شرایط استان را به گونه‌ای مهیا خواهیم کرد که مردم به دلیل کمبود امکانات مجبور به مهاجرت به استان‌های دیگر نشوند./9464/پ203/ب

ارسال نظرات