۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۲۰۰۹۸۲
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس:

بهترین الگوی مدیریت جهادی آموزه های دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه اخلاص و شهادت اظهار داشت: بهترین الگوی مدیریت جهادی آموزه های دفاع مقدس و پیروزی در برابر ابرقدرت های جهان است.
جواد سعدون زاده، رييس مجمع نمايندگان مردم خوزستان در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جواد سعدون زاده، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه، در جلسه شورای اداری این استان، اقتصاد و فرهنگ را از چالش های امروز انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام سلطه برای مقابله با حرکت مقدس ملت ایران مقابله با فرهنگ اسلامی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با بیان این که دشمن با تحریم های به اصطلاح هوشمندانه خود درصدد ایجاد خدشه به آرمان های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راهبردهای رهبری است که با ارزیابی دقیق و همه‌جانبه می توان با عملی کردن آن آسیب های تحریم ها را به حداقل رساند.

سعدون زاده با تأکید بر اهمیت تشکیل اتاق فکر جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه های دشمن اظهار داشت: فرهنگ اسلامی و آموزه‌های دینی موتور محرک تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواهد بود.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فرهنگ، حقیقت و جوهره ذاتی کشور است، گفت: فرهنگ باید به عنوان هدفی بزرگ به عنوان ریسمان الهی برای ملت ایران تعریف شود.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه اخلاص و شهادت اظهار داشت: بهترین الگوی مدیریت جهادی آموزه های دفاع مقدس و پیروزی در برابر ابرقدرت های جهان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخورد قاطع با اخلالگران که وظیفه ذاتی قوه قضاییه است نقش مهمی در ایجاد شکوفایی اقتصادی دارد و این مبارزه‌ای است که منهای آن عدالت در اقتصاد تحقق نخواهد یافت.

وی با اشاره به اهمیت پشتوانه چندین هزارساله استان در زمینه دین و فرهنگ اظهار داشت: خوزستان با زیرساخت‌های گوناگون می‌تواند در زمینه اقتصاد و فرهنگ و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله انتقال آب کارون اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی سال 92 در شورای امنیت ملی جلسه‌ای برگزار شد که نتایج خوبی در زمینه جلوگیری از انتقال آب کارون گرفته شد./9464/پ202/ب

ارسال نظرات