۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۶۵۶

دیدار مادران و همسران شهدای خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ مادران و همسران شهدای خوزستان همزمان با وفات حضرت ام البنین (س) با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دیدار مادران و همسران شهدای شهرهای خوزستان به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه ام البنین (س) با حضرت آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه اهواز ظهر امروز در حسینیه حضرت بقیه الله (عج) اهواز انجام شد.

 

در این دیدار که به مناسبت روز تجلیل از مادران و همسران شهدا صورت گرفت تعداد زیادی از مادران و همسران شهدا از شهرهای گوناگون خوزستان از جمله اهواز، کوت عبدالله و حمیدیه حضور داشتند.

 

همچنین در این دیدار جاسم صفات مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان و حجت الاسلام سعید جعفری مسئول شورای هماهنپی تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.

 

در این مراسم مارال طیب‌طاهر، مادر شهیدان محمود و وحید طیبی، با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) به سخنرانی پرداخت و گفت: همه مادران شهدا در دوران کودکی به عشق حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) به فرزندان خود شیر دادند و با رضایت کامل آنها را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

 

وی اقتدار امروز ایران را مرهون فداکاری و ایثار شهدا و خانواده های آنان دانست و گفت: فرزندان شهید ما در مکتب روحانیان انقلابی پرورش یافتند و اگر آنها نبودند کشور ایران نیز به سرنوشت کشورهایی مانند مصر و لیبی گرفتار می شد.

 

مادر شهیدان محمود و وحید طیبی با تاکید بر این نکته ما به شهادت فرزندانمان افتخار می کنیم خاطرنشان کرد: زنان صدر اسلام نیز مانند زنان ایرانی از جبهه های حق پشتیبانی نکردند.

 

وی در ادامه با انتقاد از دیدار اشتون با فتنه گران تصریح کرد: وی با حضور در ایران به دیدن فتنه گرانی رفت که قرآن و مساجد را به آتش کشیدند اگر واقعا در فکر حقوق بشر بودند به زیارت مادران 4 شهید و یا 5 شهید می رفتند.

 

همچنین در دیدار مادران و همسران شهدای خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، همسر شهید احمدرضا اسکندری نیز با بیان این مطلب که به شهدای خود افتخار می کنیم اظهار داشت: همسران شهدا بعد از جنگ تحمیلی افتخار آفرینی های زیادی داشته اند.

 

وی با تجلیل از مادران شهدا بیان داشت: سخن گفتن در این جمع خیلی دشوار است و این عزیزان با تربیت صحیح فرزندان خود راه حضرت ام البنین (ع) را ادامه دادند.

 

در این دیدار زیور باقرزاده، رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: این طرح از سوی رهبر معظم انقلاب جهت تقدیر از خانواده‌های شهدا اجرا شد.

 

وی افزود: طرح سپاس در 28 شهرستان استان خوزستان اجرا شده است و حضرت آیت الله موسوی جزایری جزء نخستین کسانی بودند که در اجرای این طرح به دیدار خانواده های معظم شهدا رفت./945/پ202/س

 

ارسال نظرات