۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۰۳۳۲۱
آیت الله صافی گلپایگانی:

آیت الله ملکوتی عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل بیت سپری کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی تاکید کرد: آن فقید سعید، عمر با برکت خود را در راه اعلای کلمة الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام سپری نمود و در مقام تدریس و تعلیم و تربیت فضلا و طلاب در حوزه‌های علمیه نجف اشرف و قم نقش زیادی داشت.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله ملکوتی پیام تسلیتی صادر و از خدمات و تلاش های خالصانه آن عالم ربانی تجلیل کرد.

 متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:


بسمه تعالی
جناب مستطاب حجة الاسلام آقای حاج شیخ میرزا هادی ملکوتی دامت تأییداته


ارتحال والد معظم عالم ربانی و فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ مسلم ملکوتی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر گردید.


آن فقید سعید، عمر با برکت خود را در راه اعلای کلمة الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام سپری نمود و در مقام تدریس و تعلیم و تربیت فضلا و طلاب در حوزه‌های علمیه نجف اشرف و قم نقش زیادی داشت.


فقدان این شخصیت بزرگ را به جنابعالی و خاندان محترم و به حوزه‌های علمیه و مردم شریف آذربایجان تسلیت گفته و برای آن عالم جلیل القدر از خداوند متعال، رحمت و علوّ درجات و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر مسألت دارم.
26 جمادی الثانیة 1435
لطف الله صافی
/924/د102/ج

ارسال نظرات