۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۰۵۷۱۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امام علی اصفهان:

امید و نشاط لازمه تحولات اقتصادی و سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طالب پور گفت: اگر اقتصاد مقاومتی ما خوب ایجاد شود یک اقتصاد بومی خوبی خواهیم داشت و دشمن هرگز نخواهد توانست ما را مورد حمله اقتصادی خود قراردهد.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالب پور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امام علی(ع) اصفهان، امروز در سلسله نشست های سیاسی که با عنوان بصیرت افزایی طلاب، با حضور 150 نفر از کادر و طلاب در مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان برگزار شد، گفت: امید و نشاط لازمه تحولات اقتصادی و سیاسی است.

وی در ادامه تصریح کرد:علت این که رهبر معظم انقلاب، سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند وجود مسائل و مشکلات اقتصادی است که بخشی از آن به خارج و بخشی دیگر به داخل کشور بر می گردد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده امام علی(ع) اصفهان افزود: تحریک دشمن در زمینه فرهنگی رخنه هایی ایجاد کرده که بسیار خطرناک است و مردم باید با هوشیاری کامل به اقتصاد و فرهنگ اهمیت داده و با تحریکات جهانی ترس به خود راه ندهند.

حجت الاسلام طالب پور در ادامه گفت: علت این که رهبر معظم انقلاب در کنار اقتصاد به فرهنگ اشاره نموده اند، دو دلیل دارد، اول این که وقتی به اقتصاد توجه می شود از فرهنگ عقب نمانیم و دوم این که پیشگیری کنند که توجه به اقتصاد موجب غفلت فرهنگ نشود.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید سبک زندگی ما سبک زندگی اسلامی شود و این شیوه، عزم ملی و مدیریت جهادی مردم را می طلبد و دوری از هرگونه اسراف و زیاده روی و چشم و همچشمی در زندگی را با خود به همراه دارد.

حجت الاسلام طالب پور خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی ما خوب ایجاد شود یک اقتصاد بومی خوبی خواهیم داشت و دشمن هرگز نخواهد توانست ما را مورد حمله اقتصادی خود قراردهد.

وی در پایان گفت: امید و نشاط باید در جامعه اسلامی ما و مسؤولین وجود داشته باشد تا با یاری خداوند تبارک و تعالی تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور حل شود.

در ابتدای این نشست، اشرف صدرارحام، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا المرضیه(س) اصفهان هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را آشنایی طلاب با مسائل روز، اهمیت مسائل فرهنگی و اقتصادی بنا به فرمایش امام خامنه ای در فضای کنونی کشور عنوان کرد./939/پ202/ب

ارسال نظرات