۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۰۶۷۳۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تحریم ها فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه را برای کشور به ارمغان آورد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم های سبب شده است که به شعار ما می توانیم به معنای واقعی کلمه دست پیدا کنیم، گفت: تحریم های دشمنان نه تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مشکلی مواجه نکرد بلکه فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که دشمنان همواره در تلاش هستند تا با تحریم های خود مانع پیشرفت های ارزنده ایران اسلامی شوند، گفت: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان هیچ گاه نتواسنته است مانع تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

 

وی با اشاره به این که تحریم های سبب شده است که به شعار ما می توانیم به معنای واقعی کلمه دست پیدا کنیم، بیان داشت: تحریم های دشمنان نه تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی را با مشکلی مواجه نکرد بلکه فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام رحمانی با تاکید بر این که شرک ورزی جز بیچارگی نتیجه ای را در بر نخواهد داشت، تصریح کرد: انسان باید همه اعمال و رفتار خود را با اذن الله و در راستای خشنودی باری تعالی انجام دهد.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، افزود: امروز باید با قدرت و مقاومت در برابر تحریم ها ایستادگی کرده و نقشه های باطل و بیهوده ایادی استکبار جهانی را به نیستی و نابودی تبدیل کنیم و به آنان نشان دهیم که ملت ایران استوار تر از همیشه بر پای آرمان های والای خود ایستاده است.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که دشمنان ما را نشانه رفته اند، بیان داشت: استقامت ایران اسلامی ایادی استکبار جهانی را بیچاره و هراسان کرده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که اگر رهبر معظم انقلاب اشاره فرمایند در همه ابعاد تابع ایشان هستیم، گفت: همه اهتمام باید در این راستا باشد تا کارهای ما مورد رضایت رهبری و نظام اسلامی واقع شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب راهگشای امور جامعه است، خاطرنشان کرد: ما امت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) هستیم که نباید خود را به ارزانی بفروشیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب اقتدار ایران اسلامی شده است، بیان داشت: قدرت ایران اسلامی به اوج رسیده است و توانسته ایم به حول قوه الهی و یاری گرفتن از اهل بیت معصومین(ع) پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان فکر می کردند با تشدید تحریم علیه ملت ایران می تواند زمینه ای را برای عقب نشینی از مواضع انقلابی آنها فراهم کنند، خاطرنشان کرد: اما تحریم ها تنها اراده ملت ایران برای پیشرفت و تعالی را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت سریع قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در رسیدن به قله های پیشرفت و افتدار ثابت قدم هستند و هیچ گاه به عقب باز نخواهند گشت./1314/ت302/ب

ارسال نظرات