۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۰۹۱۹۹

تولید چند نرم‌افزار مهدوی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ چند نرم‌افزار و محصول فرهنگی مرتبط با مهدویت در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان به همت کانون وارثان انتظار تبریز تولید و رونمایی شد.
مهدويت برترين حقيقت تاريخ

حجت الاسلام شهریار اسدالهی، مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح فعالیت های این مرکز فرهنگی، مذهبی و هنری پرداخت و با ارایه گزارشی از برنامه های کانون در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: چند نرم‌افزار و محصول فرهنگی مرتبط با مهدویت در آستانه نیمه شعبان تولید و رونمایی می شود.


وی خاطرنشان کرد: نرم افزار «خانواده مهدوی» با هدف عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی با حمایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی تولید شده که در این نرم افزار 40 حدیث از پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) درباره حقوق زن و مرد نسبت به یکدیگر، تشریح شده است.


حجت الاسلام اسدالهی با اشاره به این‌که تمامی احادیث گلچین شده با توجه به مسائل روز جامعه ایران گردآوری شده است، خاطرنشان کرد: « نرم افزار «تمثیلات مهدوی» نیز با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه به همت جوانان مسجدی و مهدی‌یاور کانون با ارایه تمثیلاتی با موضوعات مختلف در رابطه با مهدویت طراحی شده است.


مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز از تولید نرم‌افزار «پرسمان» خبر داد و گفت: این نرم‌افزار چند رسانه ای حاوی پرسش و پاسخ هایی در رابطه با امام زمان(عج) است که به سؤالاتی از قبیل معجزات امام مهدی(عج)چیست؟، بهترین راه انس دادن فرزندانمان با امام زمان چیست؟ و آیا نام امام مهدی(عج) در قرآن آمده است، پاسخ داده شده است.


وی همچنین با اشاره به تولید و انتشار مجموعه نرم افزارهای «اخلاق محمدی» و «صلوات» با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه اظهار داشت: در نرم افزار «صلوات» تعداد 40 حدیث از پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) درباره فضیلت های فرستادن صلوات جمع آوری و در نرم افزار «اخلاق محمدی» نگاهی مختصر به چهل حدیث اخلاقی شده است.


حجت الاسلام اسدالهی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقه پیامکی مهدویت با عنوان « انتظار عید » در آستانه فرا رسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت(عج) خبر داد و اظهار داشت: عموم مردم می توانند دلنوشته های خود در رابطه با امام زمان(عج) را در قالب جملاتی کوتاه به شماره 10004115549383 ارسال کنند.


وی با بیان این‌که به بهترین پیامک های رسیده به انتخاب هیأت داوران شده جوایر ارزشمندی اهدا خواهد شد، ادامه داد: مهلت ارسال پیامک از 19 خرداد آغاز شده و تا 25 ماه جاری است که نتایج مسابقه پنجم تیرماه امسال اعلام و به سه نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می شود./935/ت303/ب

ارسال نظرات