۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۰۹۳۲۷
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی اردبیل:

انتظار فرج، حرکت در مسیر حماسه عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، با اشاره به مفهوم مقدس و حیاتبخش انتظار و مهدویت، گفت: انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (عج)، حرکت در مسیر با عظمت حماسه عاشورا است.
حماسه عاشورا و انتظار فرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام سید جعفر موسوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی اردبیل، ظهر امروز در جلسه برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان در این شهرستان گفت: نهضت حضرت سیدالشهداء(ع) و قیام حضرت ولی عصر(عج) پیوندی ناگسستنی دارند و در واقع حماسه خونین عاشورا، پشتوانه فکری و فرهنگی انتظار فرج حضرت مهدی (عج) است.

 

وی انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (عج) را، حرکت در مسیر حماسه عاشورا دانست و افزود: برای قرار گرفتن در صف منتظران حضرت مهدی (عج) باید در مکتب عاشورا، درس بصیرت، ایثار و شهادت را آموخت.

 

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: مفهوم مقدس و حیاتبخش انتظار و مهدویت، محور تفکر شیعی و عامل اصلی بیداری و پویایی جهان اسلام است که همین مساله حملات گسترده دشمنان اسلام و صهیونیسم بین الملل را متوجه این مفهوم الهی کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، با اشاره به شاخصه های جامعه منتظر، تصریح کرد: توحید گرایی، توجه به نبوت، معاد و ولایت فقیه مشخصه بارز یک جامعه منتظر است و منتظر واقعی با تاسی به معارف وحیانی قرآن کریم و اهل بیت (ع) و احیاء فرایضی همچون امر به معروف و نهی از منکر، هر لحظه منتظر ظهور منجی عالم بشریت است.

 

وی با اشاره به برنامه های جشن میلاد امام عصر(عج)، افزود: علاوه بر جشن بزرگ ظهور، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر(عج)، برنامه های متنوع دیگری در سطح شهرستان، بخشها و روستاهای تابعه برگزار خواهد شد./937/پ203/ب

ارسال نظرات