۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۰۹۶۵۶

درخشش گوهر شیخان در باغ تماشا

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف نمایش رادیویی «گوهر شیخان» را در برنامه «باغ تماشا» پخش می‌کند.
باغ تماشا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، نمایش رادیویی «گوهر شیخان» با نگاهی به زندگی عالم ربانی مرحوم میرزای قمی از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.


این نمایش رادیویی بر اساس فرازهایی از زندگی پربار و عرفانی عالم ربانی و فقیه عالیقدر مرحوم میرزا ابوالقاسم گیلانی معروف به میرزای قمی از مدفونین در آرامستان شیخان قم است که این آرامستان معروف در کنار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به خاطر وجود ایشان و عالم بزرگوار دیگری به نام شیخان معروف است.


نمایش رادیویی «گوهر شیخان» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر حسین یاوری،‌ سردبیری و نویسندگی الهه حیدری ، روایت شاهین احمدیان و هنرمندی هنرمندان واحد نمایش صدا و سیمای مرکز قم توسط محسن مه آبادی برای رادیو معارف تنظیم شده و در 12 قسمت از 24 خرداد تا 5 تیر 93 از برنامه «باغ تماشا» تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.


برنامه «باغ تماشا» کاری از واحد نمایش هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17:30 از رادیو معارف پخش و از ساعت 2 بامداد از همین شبکه رادیویی بازپخش می‌شود. علاقمندان به نمایش‌های رادیویی می‌توانند برای دریافت این برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./908/د102/ی

ارسال نظرات