۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۱۰۵۶۸
آیت الله ایمانی:

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی جلوی دست اندازی به بیت المال را می گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی را مطابق مّر قانون اسلامی دانست و گفت: با اقدامات قاطع این قوه جامعه احساس آرامش و امنیت اقتصادی می کند.
آيت الله اسد الله ايماني، امام جمعه شيراز

آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اجرای حکم اعدام یکی از مفسدان اقتصادی اظهار داشت: این کاری مطابق با مّر قانون و اسلام بوده است؛ طبیعی است که قوه قضاییه در موارد لازم باید برخوردهای کامل و جامعی در این عرصه داشته باشند.

وی در تبیین ثمره برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی، گفت: قوه قضاییه باید فضای جامعه را به سمتی ببرد که همه احساس آرامش و امنیت اقتصادی داشته باشد و از این پس بیت المال از چنین دست اندازی هایی مصمون و محفوظ بماند.

امام جمعه شیراز به تشریح سیره حکومتی امیرالمؤمنین(ع) در برخورد با مفسدان اقتصادی پرداخت و بیان داشت: آن حضرت برخورهای کارگشا و تندی با مفسدان اقتصادی داشتند و اشد تنبیه‌ها را برای کسانی به عناوین مختلف به بیت المال دست اندازی می کردند در نظر می گرفتند.

آیت الله ایمانی افزود: تشکیلات قضایی ما نیز در این عرصه باید ادامه دهنده راه مولا امیرالمؤمنین(ع) باشد و در برخورد با مفاسد اقتصادی سیره آن حضرت را سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درمورد عملکرد این قوه اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از سخنان شفاف و روشن ایشان در مورد قوه قضاییه و ریاست محترام آن، دیگر جای اظهار نظری نیست؛ تأییدی که ایشان در مورد عملکرد رییس این قوه داشتند حجت را بر همه تمام کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس وضعیت دستگاه قضائی این استان را بسیار مطلوب خواند و گفت: بنده با اشرافی کامل و اطلاعات دقیقی که دارم می گویم شرایط قضایی در استان ما با تحول، دگرگونی، رشد و بالندگی همراه بوده است و مسؤولان دلسوز، دانا و متعهد در این ارگان مشغول به کار هستند؛ این افراد در حیطه کار خود متخصص‌ و کاملا مسلط هستند./928/ت302/ج

ارسال نظرات