۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۱۲۵۱۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

اعزام بیش از 2 هزار مبلغ به مناطق مختلف زنجان در ایام تبلیغ

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان از اعزام روز افزون مبلغان دینی به مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و گفت: در طول ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان و ماه محرم بیش از 2400 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.
حجت الاسلام خدايي

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با بیان این که ترویج فرهنگ ناب اسلامی در اولویت برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان قرار دارد اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با اعزام روحانی و مبلغ به تمام نقاط استان زنجان تلاش های گسترده ای را در جهت توسعه برنامه های فرهنگی و دینی داشته است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پاسخ به شبهات دینی، بیان احکام و آگاه سازی مردم از توطئه های دشمنان از دیگر برنامه های این اداره کل است که برای این امر نیز در طول ماه مبارک رمضان و محرم بیش از 2400 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه از ساماندهی تشکل های دینی استان در قالب شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 1400 هیئت مذهبی با نظارت و ساماندهی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان فعالیت دارند که تلاش می‌شود تا هیچ گونه خرافاتی در این هیئات وجود نداشته باشد و در همین راستا کلاس های آموزشی و همایش های مختلفی جهت ارتقاء سطح آگاهی مسؤولین هیئات مذهبی و سایر تشکل ها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه به حضور روحانیان مستقر در دورترین نقاط استان اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ضمن حمایت از روحانیون مستقر نقاط مختلف استان تلاش می‌کند تا در دورترین نقاط زنجان نیز حضور پررنگ تری داشته و به ترویج احکام اسلامی در بین مردم روستاها و مناطق محروم بپردازد.

 

وی در ادامه با بیان این که اداره تبلیغات اسلامی زنجان از تشکل های قرآنی حمایت مالی می کند اظهار داشت: در حال حاضر 70 موسسه و خانه قرآنی در سطح استان وجود دارد که اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ضمن حمایت مالی و فکری از این موسسات در امر ساماندهی هر چه بهتر آنان فعالیت نموده و برگزاری جشنواره های قرآنی و سایر مسابقات و دوره های قرآنی را نیز در این راستا در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در پایان با اشاره به فعالیت های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زنجان در حوزه بانوان تأکید کرد: در حوزه بانوان نیز کلاس های مختلفی برای این قشر با همکاری بانوان مبلغه زنجان در اماکن مذهبی برگزار می‌شود و همچنین در طول سال نیز این بزرگواران به مراکز فرهنگی مختلف اعزام شده و افزون بر بیان احکام و مسائل شرعی به روشنگری در خصوص توطئه های دشمنان می پردازند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات