۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۱۶۸۰۵
آیت‌الله ممدوحی:

چشم انتظار تحقق وعده های دولت هستیم/ برخی انتصابات با شعار اعتدال سازگار نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه انتصاب فعالان و منتسان به فتنه 88 در مسؤولیت‌های مدیریتی و اجرایی دانشگاه‌ها را سازگار با شعار اعتدال دولت تدبیر و امید ندانست و گفت: اعتدال به معنای رفتار به عدالت بدون در نظر گرفتن مسائل و اغراض شخصی و حزبی است که تاکنون آن‌گونه که دولت تدبیر و امید ادعا کرده کار خاصی صورت نگرفته است.
آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به گذشت یکسال از عمر دولت تدبیر و امید، به بررسی عملکرد سیاسی و فرهنگی دولت یازدهم پرداخت و گفت: به میزانی که مسؤولان دولت ادعا کرده بودند کار خاصی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: ما همچنان منتظر هستیم، ولی کار آن‌چنانی که قول داده شده بود صورت نگرفته است، ولی با این وجود در انتظار انجام کارها و قول‌ها هستیم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری درباره تحرک دیپلماتیک دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی نیز بیان داشت: باید منتظر نتیجه مذاکرات هسته‌ای باشیم تا ببینم چگونه جواب می‌دهد؛ در این صورت می‌توان تحلیل مناسبی داشت.

 

آیت‌الله ممدوحی اعتدال را به معنای اعمال حق دانست و بیان داشت: اعتدال به معنای رفتار به عدالت بدون در نظر گرفتن مسائل و اغراض شخصی و حزبی است که تاکنون آن‌گونه که دولت تدبیر و امید ادعا کرده کار خاصی صورت نگرفته است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به نگرانی رهبر معظم انقلاب،‌ مراجع تقلید و دلسوزان نسبت به مسائل فرهنگی خواستار تلاش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع این نگرانی‌ها شد.

 

وی تأکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه‌ها کارهای مناسب و خوبی انجام نمی‌دهد، حتی برخی از عملکردهای او منفی است، مجلس شورای اسلامی حتما باید نسبت به این مسائل به او تذکر بدهد.

 

آیت‌الله ممدوحی وضعیت بی‌حجابی و بد‌حجابی در تهران و دیگر شهرهای کشور را باعث تاسف دانست و بیان داشت: هر چند مردم متدین سخنی نمی‌گویند ولی نسبت به این موضوعات متأثر هستند.

 

وی یادآور شد: اگر بخواهد وضعیت کنونی خیابان‌ها و دانشگاه‌ها این‌گونه پیش برود مسلما مورد رضایت امام زمان(عج) نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در پایان سخنان خود انتصاب فعالان و منتسان به فتنه 88 در مسؤولیت‌های مدیریتی و اجرایی دانشگاه‌ها را سازگار با شعار اعتدال دولت تدبیر و امید ندانست./993/ت302/ج

ارسال نظرات