۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۱۷۵۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت در جهت تحقق وعده های اقتصادی خود تلاش کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید بر نیازمندی های جامعه از جمله ارزاق عمومی نظارت بیشتری داشته و مواظب افراد کم درآمد و مستضعف جامعه باشند.
نماينده مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهرستان بهشهر با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در دولت های گذشته تا امروز بسیار چشمگیر بوده که نشانه آن هم عصبانیت دشمنان اسلام به خصوص ایادی استکبار جهانی است.

 

امام جمعه بهشهر، تصریح کرد: دولت باید فرموده حضرت امام علی(ع) را آویزه گوش خود قرار دهند که در این راستا فرمودند حاکمان باید آب، نان و مسکن مردم را تأمین کنند.

 

وی با تشکر از فعالیت های دولت، ادامه داد: مسؤولان باید بر نیازمندی های جامعه از جمله ارزاق عمومی نظارت بیشتری داشته و مواظب افراد کم درآمد و مستضعف باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر این که حرکت در مسیر رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه مدیران باشد، گفت: دست رهبری روی هرکسی باشد ما نوکرش هستیم.

 

نماینده مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: صداقت عزت می آورد و دروغ پستی و ذلت که در امر صداقت مصداق آن امروز جمهوری اسلامی ایران و یاران محور مقاومت از جمله حضرت آیت الله سیستانی و سید حسن نصر الله است که با صداقتشان در نزد جهانیان عزتمند شده و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار و انگلیس منفور و اسرائیل کودک کش با دروغگویی در نزد افکار عمومی جهان پست و ذلیل است.

 

امام جمعه بهشهر به موضوع جنایت های دشمنان بشریت به خصوص عوامل آمریکا جنایتکار در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: امروز بیداری و مقاومت ملت ها سبب شد که استکبار به مخمصه بیافتد و سؤوال اینجا بوده که حقوق بشر دروغین غربی ها کجا است و آیا دربحرین، مصر، کشتار مردم غزه ویا در سرکوب سیاهپوستان آمریکا وجود دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دروغ های حاکمان غربی باعث شد که صدای تشت رسوایی شان به گوش دنیا برسد و آنان به ناکامی برسند.

 

وی، تصریح کرد: آمریکا با دروغ گویی  و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی غاصب حقوق بشریت را از بین برده است و این کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر، حقوق بشر را در راستای اهداف و منافع خود می خواهند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات