۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۱۸۰۸۷

دیدار کارکنان اداره منابع طبیعی با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام در دیدار کارکنان اداره منابع طبیعی، گفت: ایلام نگین زاگرس است و باید مردم و مسؤولان نسبت به حفظ و حراست از منابع طبیعی کوشا باشند.
حجت الاسلام لطفي

به گزارش خبرگزاری رسا، کارکنان اداره منابع طبیعی با حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در این دیدار  ابراز کرد: انفال از آیات الهی است و در قرآن به آن تاکید شده است؛ انفال شامل آب و برق و منابع طبیعی می شود.

 

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خشکسالی بزرگترین تهدید برای منابع طبیعی و جنگل ها است؛ که باید با مدیریت صحیح و جهادی این خطر بزرگ را دفع نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز کرد: ایلام نگین زاگرس است و باید مردم و مسؤولان نسبت به حفظ و حراست از منابع طبیعی کوشا باشند زیرا که از زیبایی های استان ایلام وجود جنگل ها و منابع طبیعی آن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما نیز از دولت تدبیر و امید در خواست داریم نسبت به دفع و جلوگیری از پدیده آتش سوزی در جنگل ها اقدام کند زیرا در صورت از بین رفتن منابع طبیعی ضرر و زیان زیادی را متحمل خواهیم شد.

  

در ابتدای این جلسه مدیر کل منابع طبیعی گزارشی از عملکرد این اداره را ارائه کرد./998/د102/ب4

ارسال نظرات