۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۱۹۱۴۱
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

عزم دولت مقابله با مفاسد اقتصادی و تحقق عدالت در جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر این که عزم جدی دولت در راستای مقابله با فساد باشد، گفت: دولتمردان باید با عزم جدی در راستای مقابله با مفاسد و تحقق عدالت در جامعه گام بردارند.
آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران  با اشاره به زمزمه هایی در خصوص تغییر استانداران، گفت: دولت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییرات و یا جابه جایی استانداران کشور ندارد و با وضعیت فعلی برنامه های خود را دنبال خواهد کرد.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که عزم جدی دولت در راستای مقابله با فساد باشد، تصریح کرد: دولتمردان باید با عزم جدی در راستای مقابله با مفاسد و تحقق عدالت در جامعه گام بردارند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با اشاره به احتکار هشت‌هزار خودرو از سوی خودروسازان، گفت: منابع آگاهی از خودروسازان اعلام کرده‌اند هشت‌هزاردستگاه خودرو داخلی در پارکینگ خودروسازی‌ها خوابیده است و  آن ها خودروها را نگه داشته‌اند تا به قیمت جدید بفروشند و  این اقدام از احتکار هم بد‌تر است.

 

وی، ادامه داد: مجلس حدود دو ماه بوده در تلاش برای کاهش قیمت خودرو است و در نهایت قیمت خودرو حدود دو درصد کاهش یافت اما خودروسازان این کاهش قیمت را تخفیف به مصرف‌کننده خواندند و نه کاهش قیمتی که به‌ درخواست مجلس بوده است.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، تصریح کرد: خودروسازهای داخلی نخستین عامل افزایش بی‌رویه واردات خودروهای لوکس هستند و باید قیمت و کیفیت خودروهای داخلی عادلانه باشد.

 

یوسفیان ملا، ادامه داد: وقتی کشور با مشکلاتی که دارد و در مذاکرات هسته‌ای تنها 550 میلیون‌دلار پول خودش را آزاد می‌کند آیا انصاف است شاهد ماشین‌های چند صد میلیون ‌تومانی در خیابان‌های کشور باشیم  و کسانی که ماشین لوکس می‌خرند خودشان که از آمریکا دلار وارد کشور نمی‌کنند بلکه همین دلارهایی است که با مشکلات و مذاکرات وارد بانک مرکزی شده است.

 

نماینده مردم آمل در مجلس، ادامه داد: اگر دلار در داخل کشور فراوان باشد قیمت داروهای بیماران خاص به این قیمت‌های گزاف که در بازار وجود دارد نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد: قیمت ارزی خرید یک‌خودرو لوکس به اندازه قیمت داروی حداقل دو الی سه‌هزار بیمار بوده و این دولت است که نباید اجازه ترخیص به خودروهای لوکس  را بدهد.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که مدیران باید در راستای خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند، گفت: مدیران باید به جای دامن زدن به برخی مسایل سیاسی که مغایر اهداف و آیین نامه آن مجموعه است به فکر سلامت کاری و خدمت به مردم  باشند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات