۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۱۹۴۳۶
با حضور گسترده مردم؛

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت امام جمعه بهشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سومین و هفتمین روز ارتحال نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور خیل عظیمی از علاقه مندان به ساحت مقدس روحانیت در مصلی جمعه شهرستان بهشهر برگزار شد.
مراسم ترحيم امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، مراسم سومین و هفتمین روز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره)، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، مسؤولان کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، استاندار مازندران، ائمه جمعه و جماعات، مدیران، اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان و همچنین اقشار مختلف مردم در مصلی بهشهر و در جوار قبر ایشان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری، فرزند حجت الاسلام والمسلمین جباری(ره) در این مراسم با قدردانی از حضور گسترده مردم و مسؤولان در تشییع پیکر مرحوم والد و همچنین مراسم گفت: مرحوم پدر در دوران زندگی خود زندگی ساده ای داشتند و درون و برون منزل ایشان مثل هم و ساده بود.

 

وی افزود: ولایتمداری، سپاه، روحانیت و نظام از جمله خط قرمزهای مرحوم پدر بود که از جانش برایشان عزیز تر بود و همواره می فرمودند: حاضرم فرزندانم از بین بروند و نظام باقی بماند.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: حقیقت اسلام و قرآن در وجود مرحوم والد موج می زد و ذوب در اسلام و قرآن و ولایت و امام و رهبری بودند.

 

وی گفت: در بیت امام جمعه فقید بهشهر همواره بر روی مردم ولایتمدار و عالم پرور باز است و با رفتن و کوچ مرحوم پدر، نور و روشنایی این خانه و توجه به مردم و مردمداری از بین نمی رود.

 

خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بهشهر نیز به امامت امام جمعه موقت بهشهر، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌رکاوندی اقامه شد.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری(ره)، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری متولد 1317 در روستای «متکازین» بهشهر بود که در سال 1359 با حکم امام راحل به امامت جمعه شهرستان بهشهر منصوب و روز دوشنبه دهم شهریور ماه بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به لقاء الله پیوست و پیکر پاکش روز چهارشنبه 12 شهریور ماه در جوار پنج شهید گمنام در مصلی بهشهر به خاک سپرده شد./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات