۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۲۰۲۱۲

بررسی اندیشه ناب تشیع در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه پابه پای پیامبر به واکاوی شخصیت شهید مرتضی مطهری و تاثیر ایشان بر جهان تشیع می‌پردازد.
بررسي انديشه ناب تشيع در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، برنامه «پا به پای پیامبر» که با هدف طرح جریان شناسی تشیع در جهان اسلام و بررسی تاریخی و فرهنگی این مذهب حقه طراحی و تولید شده در این برنامه به واکاوی شخصیت شهید مرتضی مطهری و تاثیر ایشان برجهان تشیع می‌پردازد.

 

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر جبرئیلی کارشناس و پژوهشگر جهان اسلام، ادیان و مذاهب علاوه بر معرفی صحیح اندیشه تشیع در دنیا پر تنش کنونی، در راستای معرفی شخصیت‌های تاثیر گذار تاریخ تشیع به معرفی شهید مرتضی مطهری و اقدامات ایشان در تثبیت مذهب تشیع خواهد پرداخت.

 

معرفی صحیح فرقه ناجیه شیعه امامیه، پاسخ به شبهات مستشرقین درباره مذهب شیعه، انشعابات درون تشیع و آسیب شناسی تشیع از جمله محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

 

برنامه «پا به پای پیامبر» کاری از گروه معارف و اندیشه به تهیه کنندگی و سردبیری ابوذر رجبی و مجری کارشناسی محمد جواد فلاح روزهای شنبه ساعت 16:00 به روی آنتن می رود. علاقه مندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «پا به پای پیامبر» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ی

ارسال نظرات