۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۲۲۲۴۵۲
استاد حوزه علمیه آمل:

هدف عرفان های کاذب انحراف خانواده ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که عرفان های کاذب به دنبال انحراف خانواده ها هستند، گفت: خانواده ها باید مراقب باشند تا در دام شیطان صفتان نیفتاده و متوجه عرفان های کاذب و مروجان شیطان پرستی باشند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، امشب در گردهمایی بزرگ بانوان دابودشت که با عنوان نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به نقش زنان درطول تاریخ، گفت: زندگی سراسر نورانی بانوانی همچون حضرت خدیجه(س)، حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و همسر فرعون درطول تاریخ می تواند به عنوان بهترین الگو برای بانوان ایرانی درهمه عرصه ها باشد.


وی، افزود: زنان صدر اسلام توانستند با تحمل سختی ها درکنار پیامبر گرامی اسلام واهل بیت معصومان(ع) نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد و گسترش اسلام ناب محمدی داشته باشند.

 

امام جمعه دابو ودشت سر، تصریح کرد: الگوی رفتاری زنان شیعه در عرصه تاریخ به ویژه در عرصه انقلاب عظیم و عزیز ایران با محوریت معمار کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران از خود صحنه های زیبایی به یادگار گذاشتند.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که بانوان نقش ارزنده ای در انقلاب اسلامی از خود نشان داده اند، گفت: اگر تاریخ انقلاب را مطالعه کنیم می بینیم نقش زنان ایران زمین در به بار نشستن این انقلاب بسیار برجسته و زیبا بوده است.


وی تصریح کرد: همین زنان ایرانی در دامن خود فرزندانی را پرورش دادند که در حفظ کیان اسلامی به شهادت رسیده و زمینه ساز اقتدار و امنیت ایران اسلامی هستند.


استاد حوزه علمیه آمل، افزود: بانوان ارزشمند ایران اسلامی پا در رکاب فرماندهان عزیز و بزرگوار ایستادگی و نقش افرینی کردند تا برای همیشه نام مقدس زن در تاریخ زنده بماند.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که بانوان در عرصه دفاع مقدس نیز حضوری فعال از خود نشان دادند، بیان داشت: در پشت جبهه و جنگ نیز رشادت ها، عنایت ها و حمایت های بانوان به عنوان کمک بزرگی برای فرزندان امام راحل و شهدای عزیزمان شده است.


حجت الاسلام تقی زاده، ادامه داد: امروز نقش بانوان پرافتخار ایرانی در حفظ شعائر اسلامی و تربیت فرزندان عزیز و برگزاری مکتب در منزل برای فرزندان است تا هم سرباز امام زمان و منتظر حضور و ظهورش باشند.


وی با بیان این که بانوان باید تلاش کنند تا حامی ولی فقیه زمان بوده و نام و یاد شهدا و اهداف والایشان را برای آن ها به درس بگذارند، گفت: بانوان نقش ارزنده ای در خانواده دارند که باید فرزندان را از نقشه های شوم دشمنان که امروز در خانه خانه من و شما از طریق ماهواره ارتباط برقرار کرده اند متوجه کرده و آگاهی ارزنده ای به اعضای خانواده خود بدهند.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که عرفان های کاذب به دنبال انحراف خانواده ها هستند، بیان داشت: خانواده ها باید مراقب باشند تا در دام شیطان صفتان نیفتاده و متوجه عرفان های کاذب و مروجان شیطان پرستی باشند.


امام جمعه دابو و دشت سر، تصریح کرد: ما شیعه و مسلمان هستیم و باید بدانیم که به طور قطع حرکات و سکنات ما در تحت عنایات اهل بیت معصومان(ع) خواهد بود./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات