۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۲۲۵۷۶

نرم افزار اندروید و چندرسانه‌ای طنز منبر وارد بازار شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار اندروید و چندرسانه ای طنز منبر با 100 منبر یک دقیقه ای طنز، 3هزار لطیفه، خاطره و حکایت طنز، ارائه اطلاعات طنزی در قالب 300 موضوع کاربردی و 100 سؤال طنز جهت استفاده در کلاسداری، وارد بازار نشر و توزیع شد.
نرم افزار طنز منبر نرم افزار طنز منبر

حجت الاسلام مهدی منصوریان، مدیر تولید کانون فاطمه الزهرای شهرضا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از تولید نرم افزار اندرویدی و چندرسانه ای طنز منبر خبر داد و افزود: این نرم افزار با تلاش شماری از طلاب جوان حوزه علمیه تولید و منتشر شده است.


وی اظهار کرد: کار تولید این نرم افزار شش ماه به طول انجامید و امروز کار توزیع آن در سراسر کشور آغاز شده و مبلغان حوزه علمیه برای استفاده از این نرم افزار می توانند به مراکز توزیع و پخش آن مراجعه کنند.


حجت الاسلام منصوریان، استفاده از ابزار طنز در منبر را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز یکی از سرفصل های مهم تبلیغ روشمند، تحریک احساس است، که خود شامل دو بخش می شود، بخشی از آن محزون و ناراحت کنند و بخش دیگری شاد و لبخند است.


وی افزود: از نظر روانشناسان اگر سخنرانی بتواند از مخاطب خود در زمان سخنرانی لبخندی بگیرد به یقین به راحتی می تواند تاثیر گذار باشد، از این رو تلاش کردیم تا این ابزار را در اختیار تمام مبلغان حوزوی قرار دهیم تا در عرصه تبلیغی تاثیر بیشتر داشته باشند.


مدیر تولید کانون فاطمه الزهرای شهرضا اظهار کرد: مبلغان با استفاده از این نرم افزار روش بیان سخنرانی شان را شاد خواهند کرد و همچنین از مطالب کلاسداری آن نیز می توانند به خوبی استفاده کنند.


وی ادامه داد: حدود ده هزار منبع و 15 هزار لطیفه را از کتاب های مختلف تهیه و بررسی کردیم، بهترین و مناسبت ترین آن ها را برای عرصه تبلیغی انتخاب کردیم تا برای همه عزیزان قابل استفاده و کاربردی باشد.


حجت الاسلام منصوریان خاطرنشان کرد: در این نرم افزار سعی کردیم موضوعاتی را انتخاب کنیم که مباحث آن با موضوعات طلبگی بیشتر مرتبط باشد تا مبلغان راحتر بتوانند در سخنرانی از آن بهره بگیرند.


مدیر تولید کانون فاطمه الزهرای شهرضا گفت: همچنین در بخش چند رسانه ای از مجموعه سخنرانی های استاد قرائتی، دانشمند، کافی و برخی از استادان و بزرگان معروف و مشهور بهره گرفته ایم.


وی افزود: نسخه نخست این نرم افزار تولید شده است، پس از نقد و نظراتی که از سوی مبلغان حوزه علمیه انجام خواهد گرفت به زودی نسخه دوم آن تولید و منتشر می‌شود.


مدیر تولید کانون فاطمه الزهرای شهرضا تصریح کرد: مبلغان با داشتن این نرم افزار تجربه یک سخنرانی شاد، را برای همیشه در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.


وی به محتوای نرم افزار اندروید طنز منبر اشاره کرد و گفت: ارائه 100 منبر یک دقیقه ای طنز، 3 هزار لطیفه، خاطره و حکایت طنز، ارائه اطلاعات طنزی در قالب 300 موضوع کاربردی و 100 سؤال طنز جهت استفاده در کلاسداری از جمله محتوای این نرم افزار است.


حجت الاسلام منصوریان خاطر نشان کرد: امکان جستجو در متن و موضوعات و امکان به روز رسانی از جمله قابلیت های این نرم افزار است.


وی به محتوای نرم افزار چند رسانه ای اشاره کرد و گفت: آموزش شیوه بیان طنز، 200 قطعه صوتی گلچین بیان طنز از سخنرانی مشاهر، 50 قطعه صوتی نمونه اجرای سخنرانی کوتاه طنز از جمله محتوای نرم افزاری چند رسانه ای طنز منبر است.


علاقه مندان می توانند برای دریافت این نرم افزار با تلفن  2537839373 موسسه مطاف عشق  و شماره همراه 09127868575 تماس بگیرند و یا درخواست خود را به نشانی پست الکترونیکی  canoonfatima.irارسال کنند./917/ت302/ی

ارسال نظرات