۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۲۲۶۹۰

حامیان دروغین حقوق بشر حامی صدام در جنگ تحمیلی بودند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حاکمیت اسلامی و رهبری ولایت فقیه، ایران اسلامی را پیروز جنگ هشت ساله تحمیلی کرد.
هفته دفاع مقدس گرامي باد

حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به ابعاد گسترده و مهم ایثار‌گری رزمندگان ایران اسلامی در جنمگ تحمیلی عراق اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم، جنگ تحمیلی طولانی ترین جنگ در کل دنیا محسوب می شود که به ایران اسلامی تحمیل شد.

 


وی با بیان این‌که در هشت سال جنگ تحمیلی، تمامی کفار و منافقان داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایران قد علم کردند، افزود: همه آحاد مردم نقش مهمی در جنگ تحمیلی چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم ایفا کردند، به برکت حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه بود که جمهوری اسلامی در جنگ فرسایشی دشمنان پیروز شد.

 


حجت الاسلام عظیمی با تأکید بر این‌که حاکمیت اسلامی و رهبری ولایت فقیه، ایران اسلامی را پیروز جنگ هشت ساله تحمیلی کرد، گفت: هشت سال دفاع مقدس سند مظلومیت ملت ایران است، چراکه جنگ تحمیلی ما شبیه صحنه کربلا بود، دشمنان هم قسم شدند و با عده ای زیاد برای مقابله با اسلام حقیقی به میدان آمدند ولی به برکت رهبری ولی فقیه این جنگ تبدیل به سند افتخار، عزت و اقتدار میهن اسلامی شد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل سازمان ملل بعد از جنگ جهانی دوم، حمایت از حقوق کشورها و جلوگیری از تضییع حقوق آن ها بود، اما تعداد زیادی از همین کشورهای عضو همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و ... بر خلاف مصوبات خود عمل کردند.

 


وی با بیان این‌که همین کشورهای غربی حامی عراق در جنگ علیه ایران بودند، تصریح کرد: در آن دوران جنایات متعددی از رژیم بعثی عراق همچون زنده به گور کردن زنان در مناطق جنگی، آلوده کردن آب های شرب نواحی مرزی کشور، استفاده از بمب های شیمیایی و ... صورت گرفت که هیچگاه از تاریخ حذف نخواهد شد.

 


حجت الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: پیروزی جنگ تحمیلی به نفع ایران، منحصر به قشر خاصی نیست و همه اقشار مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و طلبه و کسبه و .. در این پیروزی نقش آفرینی کردند، این مهم نشان می دهد هرگاه دشمن بار دیگر خیال باطل تجاوز داشته باشد، انسجام ملت ایران آنان را پشیمان خواهد کرد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که جنگ تحمیلی استکبار امروز در عرصه های فرهنگی ادامه دارد، گفت: دشمن می خواهد در مسائل فرهنگی الگوهای نامتعارف و غیر اخلاقی را به جوانان معرفی کند که نهادهای آموزشی و تربیتی باید در این زمینه بیش از پیش سبک زندگی و الگوهای اسلامی و تربیتی معرفی کنند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات