۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۲۳۲۱۹

تا بیکران علم در سوگ پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در شب شهادت امام محمد باقر (علیه السلام) به بررسی سیره آن امام همام در حوزه نشر و تولید علم می پردازد.
 راديو معارف در شب شهادت امام محمد باقر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با شب شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام)، ویژه برنامه زنده «تا بیکران علم» تقدیم شنوندگان می‌شود.

 

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین گرجیان، با هدف بررسی سیره امام محمد باقر(علیه السلام)در حوزه نشر و تولید علم و جایگاه علم و عالم به موضوعاتی همچون ارزش عالم در همه علوم درسیره امام و نقد و عملکرد حوزه و دانشگاه،توجه به علوم مختلف و نقد و عملکرد حوزه و دانشگاه در کم توجهی به برخی از رشته های علمی می پردازد.

 

تولید علم در سیره امام محمد باقر(علیه السلام)،ضرورت کرسی های آزاد اندیشی برای تولید علم،متولیان تامین خوراک علمی برای جامعه و بایسته های آن بر اساس سیره امام محمد باقر(علیه السلام)مبانی توحیدی علوم مختلف در مکتب فکری امام باقر (علیه السلام)و نقد علوم انسانی غیر اسلامی و غیر توحیدی از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

 

ویژه برنامه زنده «تا بیکران علم» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت (علیهم السلام) به سردبیر تهیه کنندگی محمد حسین پور و اجرای رضا سید حمید حسینی چهارشنبه 9 مهر 93 از ساعت 21:30 تقدیم شنوندگان فهیم و سوگوار رادیو معارف خواهد شد./978/د101/س

ارسال نظرات