۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۲۳۴۰۲
مسؤول بسیج تبلیغات اسلامی خوزستان:

تبلیغات ماهواره ای ارزش‎های اخلاقی جامعه را نشانه گرفته اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که دشمنان در تلاش هستند ارزش های اخلاقی و عقاید جامعه را کم رنگ کنند، اظهارداشت: تبلیغات ماهواره ای از جمله ابزار دشمن برای اجرایی کردن این هدف ها است.
علي ملکي مسؤول بسيج تبليغات اسلامي خوزستان

علی ملکی، مسؤول بسیج تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرگزاری رسا در اهواز، هدف قرار دادن عقاید و ارزش های اخلاقی را از جمله هدف های دشمن برای سست کردن نهاد خانواده در جامعه عنوان کرد و گفت: برنامه های ماهواره به گونه ای ساخته شده که فرهنگ بیگانه غربی را در جامعه اسلامی تبلیغ کنند.

وی نهادینه کردن فرهنگ اسلامی، شناخت هدف های بیگانگان و تقویت اخلاق در جامعه را از مهم ترین راهکار های مقابله با برنامه های تبلیغاتی دشمنان برشمرد.

مسؤول بسیج تبلیغات اسلامی خوزستان، خانواده را مهم ترین رکن جامعه دانست و افزود: در صورتی که خانواده در برابر انحراف های اجتماعی ایمن شود، جامعه به امنیت و آرامش خواهد رسید.

ملکی برگزاری دوره های مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان را از جمله تلاش این سازمان در زمینه شناساندن آسیب های استفاده از ماهواره عنوان کرد و اظهارداشت: این دوره ها به صورت هفتگی برای قشرهای گوناگون برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بسیجیان اداره های گوناگون خوزستان نیز در این دوره ها مشارکت گسترده ای داشتند.

مسؤول بسیج تبلیغات اسلامی خوزستان، نقش مادران در تربیت و آموزش فرزندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در صورتی که برنامه های تبلیغی و فرهنگی برای مادران در نظر گرفته شود، خانواده ها از بسیاری آسیب ها در امان خواهند ماند.

ملکی در پایان اظهارداشت: رسانه ها از جمله نهادهای فرهنگ ساز جامعه بوده که می توانند فرهنگ اسلامی را جایگزین فرهنگ های منحرف دیگر کنند./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات