۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۴۰۸۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحیه جهادی ضامن پیشرفت و تعالی نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که روحیه جهادی ضامن پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در این راستا تکیه بر ارزش های اسلامی و توان داخلی ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در مراسم افتتاح ساختمان دفتر و منزل امام جمعه سپید دشت خرم آباد، گفت: تکیه بر ارزش های اسلامی ضامن استمرار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که روحیه جهادی ضامن پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: در راستای تحقق پیشرفت و تعالی نظام باید عموم مسؤولان با مدیریت جهادی برای خدمت به مردم از ظرفیت ها استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بالاترین ارزش در اسلام را پای‎بندی به ولایت بیان کرد و افزود: باید ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه حاکم باشد.

وی با تأکید بر تکیه به توان داخلی در عرصه های گوناگون، عنوان داشت: قناعت، صرفه جویی، اصلاح تقوی و معرفت باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که مردم باید از برکات و نعمت های نظام اسلامی بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید توجه داشته باشند که خدمت به مردم از ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه عدالت اجتماعی، استکبار ستیزی، استقامت، پایداری و غفلت نکردن از توطئه های دشمنان را از دیگر ارزش های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: حفظ ارزش های انقلاب باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

سیره عملی ائمه معصومین(ع) بهرین الگو برای مسؤولان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که توجه به معنویت و دین مردم سیره پیامبران است، عنوان داشت: مردم باید از نعمت ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

وی با بیان این که سیره عملی ائمه معصومین(ع) بهترین الگو برای مسؤولان است، تأکید کرد: مسؤولان باید محرومیت زدایی را رسالت اصلی خویش بدانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: توجه به اشتغال، معیشت مردم و تلاش برای محرومیت زدایی از حقوق مردم به گردن نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امام(ره) همواره خدمت رسانی به محرومان را سفارش می کرد، افزود: خدمت کردن به مردم افتخار مسؤولان نظام اسلامی است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات