۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۲۴۴۶۶

برگزاری همایش طلیعه حضور طلاب استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ همایش طلیعه حضور ویژه طلاب تازه وارد مدارس علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.
همايش طليعه حضور طلاب استان مرکزي همايش طليعه حضور طلاب استان مرکزي همايش طليعه حضور طلاب استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه علمیه خواهران، همایش طلیعه حضور ویژه طلاب نو ورود مدارس علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور 330 طلبه نوورود برگزار شد، حجت‌الاسلام حسینی‌پور مدیر حوزه علمیه برادران استان مرکزی گفت: خداوند متعال نعمتی به ما داده است که از میان مخلوقات انسان و از میان انسان‌ها موحدان و از میان موحدان مسلمان، شیعه و از میان شیعیان، شیعیان اثنی عشری و از میان شیعیان پیام‌رسان‌های دستورات الهی به عنوان طلبه هستیم.

 


وی افزود:‌ شکرانه این نعمت، به نحو عملی، تبلیغ دروسی است که در مرحله اول در خودمان، زندگی‌مان و رفتار و منشمان باید نشان داده شود.

 


حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌‌علی‌اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نیز ضمن تبریک به طلاب به وظایف ایشان اشاره کرد و گفت: خداوند سهمی از کار پیامبران را به طلاب داده است و طلاب باید این رسالت را به نحو احسن اجرا نمایند.

 


در حاشیه این همایش نشست مدیران مدارس علمیه و مدیر حوزه علمیه خواهران استان و نشست معاونان فرهنگی این با معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز برگزار شد./978/د102/ب4

ارسال نظرات