۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۲۴۵۴۳

با حضور استاندار مرکزی زنگ عاطفه ها در زرندیه نواخته شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور استاندار مرکزی صبح امروز زنگ جشن عاطفه ها در دبیرستان دخترانه فاطمیه شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه نواخته شد.
محمدحسين مقيمي، استاندار استان مرکزي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدحسین مقیمی در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه باید آراسته به فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از نیازمندان باشند.

 

وی افزود: این قشر از جامعه باید در کنار فراگیری تحصیل به مسائل پرورشی، اخلاقی و تربیتی اهمیت دهند و از این مهم غفلت نکنند.


وی با بیان این که دانش آموزان در طول سال تحصیلی از کمک به دوستان ضعیف تر در بعد مادی و معنوی کوتاهی نکنند، اظهار کرد: این امر تاثیر بسزایی در رشد و تعالی آموزشی و پرورشی دارد.

 

وی بیان کرد: برخی خانواده ها از عهده تامین مخارج تحصیلی فرزندان بر نمی آیند که باید با مساعدت یکدیگر مانع از ترک تحصیل آنان شویم.

 

مقیمی گفت: هم اکنون ایران اسلامی به دانش آموزانی با سطح علمی بالا و آراسته به تربیت اصول و ارزش های اسلامی و مسؤولیت پذیر نیازمند است تا بتواند قله های رفیع رشد و ترقی را با سرعت بپیماید.

 

گفتنی است، استاندار مرکزی در بدو ورود به شهر مامونیه زرندیه، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

 

همچنین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، تجسمی و کاردستی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر زاویه، برگزاری طرح تکریم از نخبگان قرآنی و افتتاح برنامه های دارالقرآن کریم امام علی (ع) شهر زاویه با حضور استاندار مرکزی انجام شد. /828/پ203/ب

ارسال نظرات